séf chef

A Yhangry nevű vállalat 1,5 millió dolláros befektetéshez jutott. A szolgáltatás ételek mellett séf-házhozszállítást is kínálna felhasználóinak.


A privát séfek szolgáltatásait általában csak az igazán tehetősek engedhetik meg maguknak. Heinin Zhang és Siddhi Mittal azonban megálmodott egy olyan céget, amely lehetővé teszi privát séfek nyújtotta exkluzív ízélményt otthoni környezetben a szélesebb közönség számára is.

A foglalás hasonlít a többi ételrendelési applikáció működéséhez. A vásárlónak csupán ki kell választania, hogy mikor és mit szeretne enni. A rendelés többi részét, ilyenek az alapanyagok kiszállítása és a megfelelő séf kiválasztása, a cég intézi.

A kiválasztott időpontban egy séf jelenik meg nálunk, majd elkészíti konyhánkban a megrendelt menüt. Az árak fejenként 7 és 83 ezer forint között mozognak, attól függően, hogy mit rendelünk. A drágább csomagok felszolgálást, dekorációt és borokat is tartalmazhatnak.

Noha a lezárások következtében jó ötletnek tűnik ez a vállalkozás, hamarosan minden ki fog nyitni. Tehát nemsokára mehetünk éttermekbe is. A tervezők viszont úgy látják, hogy jelentős változás ment végbe az emberek szokásaiban és ez ki fog tartani a járványhelyzet után is.

Az otthonunk az új iroda, az otthonunk az új konditerem, és az otthonunk lehet a társasági életünk új színtere. Az otthoni étkezés élményének fokozása egyre népszerűbb trenddé vált, viszont senki nincs a piacon, aki ennyire magas szinten optimalizálta volna ezt a jelenséget a társasági élet szempontjából

– nyilatkozta a két alapító.

Egyeseknek riasztó lehet, hogy egy idegen főz a konyhájukban, emiatt nem mindenkinek vonzó ez a kezdeményezés. A szolgáltatással két fő csoportot céloztak meg. Az egyik a 25-35 éves emberek, akik szeretnek egy-egy kellemes estét eltölteni a barátaikkal, a másik a 35-50 éves korosztály, akik minőségi társasági életet szeretnének élni a gyerekek mellett is.

Az alkalmazás megfelelő ötvözete lehet a privát séf szolgáltatóknak és az ételkiszállítóknak. A Yhangry összevonja a kényelmet és az exkluzivitást. Az applikáció egyelőre csak Londonban működik, ám az alapítók szeretnék, ha globális vállalattá nőné ki magát.

Több befektetőjük is van már, a Passion Capital, a Blossom Capital és az Index Ventures is beszállt az üzletbe. A 2020-as nyár folyamán 40-70 százalékos növekedéseket értek el, ez ígéretes a jövőre nézve.

(Forrás: Haszon)


A figyelmetekbe ajánljuk