ananász szeletelve

Minden gyümölcs egészséges és tápanyagokban gazdag, azonban ha figyelned kell a kalóriákat, érdemes inkább ezeket választanod!


Narancs

A narancs népszerű nassolnivaló, nem véletlenül. A legtöbb élelmiszerboltban könnyen elérhető, és tökéletes nassolnivaló a szénhidrátbevitelükre odafigyelő, például cukorbetegek számára. Egy közepes narancs 15 gramm szénhidrátot és 70 milligramm C-vitamint tartalmaz (a napi szükséglet 116%-át).

Ez is érdekelhet: Van egy gyümölcs, ami segít a fogyásban, és még az étrenden se kell változtatni

Eper

Az eper alacsony szénhidráttartalmú, azonban a napi C-vitaminadag 163%-át is biztosítja. Kutatások kimutatták, hogy elősegíti a szív egészségét és stabilizálja a vércukorszintet is!

Ananász

Egy csésze ananász 22 gramm szénhidrátot tartalmaz. A trópusi gyümölcs olyan ásványi anyagokat biztosít, mint a réz, amely segít a csontok kialakításában és erősítésében, valamint bőséges C-vitamint és rostot. Az ananászt szeletelve vagy kockára vágva, salsában vagy grillezve is fogyaszthatod.

Mangó

A mangó szénhidráttartalma kissé magasabb, 25 gramm csészénként, de ettől még nem lesz kevésbé tápláló. Az A-vitaminnal teli mangó segíthet megőrizni a bőr egészségét és elősegítheti az egészséges öregedést.

Alma

Annak ellenére, hogy az alma magasabb szénhidráttartalmú gyümölcs, alacsony glikémiájú élelmiszer, amely 4 gramm rostot kínál. Az almában található rost nem csak jóllakat, de lassítja a szénhidrátok felszívódását is, megakadályozva a hirtelen kiugrásokat, így tökéletes egészséges délutáni nassolnivaló.

A figyelmetekbe ajánljuk