A héten a francia márka felfedte új terveit, amely a vállalatot az autóiparon kívüli projektekre hivatott felkészíteni. Bár a Bugatti nem részletezte, hogy ezek a projektek mit is takarnak, az egyértelmű, hogy a Bugatti nem csak luxusautó-gyártóként, hanem luxusmárkaként is szeretne megjelenni.
Ennek a központi eleme az új logó, amely az alapító Ettore Bugatti monogramjának elegáns rejtjelezése. Ez a logó várhatóan nem váltja majd fel a járművekre szerelt piros ovális jelvényt, inkább a közösségi médiában, valamint rendezvényeken és egyéb marketingcélokra használják majd – írja a Robb Report az Autocar alapján.
Bugatti
A logó mellett a Bugatti a jellegzetes színét, a Bugatti Blue-t is beveti hasonló célokra. A vállalat pedig az Interbrand tanácsadó csoporttal működött együtt az új logó tervezésében.
Az autókon lévő ikonikus logó
Getty
Ráadásul miután a Bugatti és az elektromos sportautókat gyártó Rimac közös munkába kezdtek a Bugatti bejelentette, hogy hamarosan az elektromos jövő felé fordítja figyelmét.
Ettől függetlenül a márkanévváltás a Bugatti szerint azt is jelzi, hogy a vállalat klasszikus autói sem tűnnek majd el.