Nem túl sikkes valamiből a legolcsóbbat választani, de más megvilágításba kerül a helyzet, ha a gyermekünknek szánt elektromos Bugattiról van szó!
A Bugatti tavaly ünnepelte a 110. születésnapját, és ez alaklomból az autógyártó bemutatta a limitált kiadású, gyerekeknek készített Baby II sportautóját. Alig több mint egy év múlva már a gyártása is elkezdődött a londoni székhelyű Little Car Company-val karöltve, ráadásul a járványhelyzetnek köszönhetően néhány előjegyzett kisautó most felszabadult.
100 évente készül
Bugatti
Az eredeti Bugatti Babyt, egy lekicsinyített Type 35-öt, az alapító Ettore Bugatti a legkisebb kisfia negyedik születésnapjára építette 1926-ban. Az 1927 és 1936 között értékesített, mindössze 500 példányban eladott széria óriási siker lett a rajongók körében. Az új verzióra majd' 100 évet kellett várni, és három modellben gyártják, melyeket 35 ezer, 50 ezer és 68 ezer dollárért kínálnak.
A legdrágább kisautó
Bugatti
A Bugatti Baby II jóval nagyobb az első változatnál, és az eredeti Type 35 méretének 75%-ával büszkélkedhet. Három verzióban készül: az alapmodell kétféle, kezdő és profi módban vezethető, aszerint, hogy gyermek vagy felnőtt ül a volán mögött változik a maximális sebessége. A Vitesse már rendelkezik a nagy Bugattik „sebesség kulcsával", amellyel akár hat másodperc alatt is elérhető a 97 km/óra – persze a vezető súlyának függvényében. A Pur Sang modell mechanikusan teljesen megegyezik a Vitesse-szel, de kézzel formázott alumínium karosszériája van, hasonlóan a Type 35-höz.
Örök gyerekeknek
És hogy kinek is készült valójában az új verzió? Beszédes, hogy a bemutatkozó kisfilmben nem egy gyerek reklámozza az álom játékautót, hanem egy férfi próbálja ki – óriás mosollyal az arcán.