Mexikóban két éve, az Egyesült Államokban most szűnt meg. Csak idő kérdése, hogy nálunk mikor fog.
A Netflix többé nem kínál egy ingyenes hónapot az új felhasználók számára az Egyesült Államokban, helyette azzal próbál feliratkozásra csábítani, hogy bármikor visszamondható az előfizetés. Más marketing eszközök után néz a cég az USA-ban, árulta el egy szóvivője. Ez nem egyedi eset egyébként, Mexikóban már két éve megszüntették a próbahónapot, valószínűleg ez vár idővel ránk is, ha már elég sokan fizettek elő itthon. De addig is nálunk még él a lehetőség, így még most érdemes kihasználni.
Jelenleg a filmes és sorozatos streaming szolgáltatások közül a Netflixnek van világszerte a legtöbb feliratkozója, több, mint 192 millió előfizetőt tudhat magáénak. Éppen ezért érezheti úgy a cég, hogy bizonyos piacokon nincs már szükség efféle feliratkozó csalogatóra. Egyébként nem a Netflix az egyedüli eset erre: a legnagyobb riválisai is csökkentették indulásuk óta a próbaidőszakot.
Az HBO Max, a CBS All Access és az NBC Peacockja csak egy hetet kínál ingyen. A Disney+ pedig már megszüntette a próbaidőszakot, miután több előfizetőre tett szert első körben, mint azt várták. Ugyanakkor a másik Disney tulajdonban levő streaming szolgáltatás, a Hulu továbbra is egy hónapos próbaidőszakkal jár, akárcsak az egyik legnagyobb vetélytárs, az Amazon Prime – írja a CNET.