A Gucci L'Obscur szempillaspirálját hirdeti új kampányában, amelynek mély üzenete világszinten tarolt: a szépség nem ismer határokat.
Ellie Goldstein 18 éves modell lett a Gucci új beauty kampányának főszereplője. A lány kampányszerepléséhez az olasz Vogue is nevét adta. Az Instagram felhasználók nem győzték őt ünnepelni, Ellie ugyanis Down-szindrómával született.
Láthatóvá válni
A fiatal modellt a Zebedee ügynökség képviseli, amelynek kifejezett célja azon személyek médiareprezentációjának növelése, akik eddig a média világából ki voltak rekesztve.
Smink a vonzerő és a titokzatosság jegyében
Gucci / David PD Hyde
A Gucci kreatív igazgatója, Alessandro Michele a kampány kapcsán elmondta: „A L'Obscur szempillaspirált egy valódi személyiségnek alkottuk meg, aki sminkjével a saját hiteles módján képes mesélni a szabadságról" – olvasható az Insideren. „Azért L'Obscur, mert ez a szó a vonzerő és a titokzatosság egyensúlyát fejezi ki" – tette hozzá Alessandro.
Szépség, határok nélkül
Ellie fotóit David PD Hyde készítette, akinek – elmondása szerint – kifejezett célja a szépség határainak ledöntése azzal, hogy különféle típusú szép arcok megjelenítésével egy egységes egész jöhessen létre, és ezzel bebizonyítsa: a szépség mindenhol jelen van és minden személyben él. Ellie egyik képe több mint 800.000 lájkot kapott a Gucci Beauty Instagram oldalán.
Szerző: Pápai Anita