Július elején a világhírű színésznőn, Cameron Diazon volt a sor, ő jelentette be Avaline névre hallgató saját „bormárkája" elindulását. A paletta egyelőre egy spanyol fehérborból és egy francia rozéból áll, közös vonásuk, hogy organikusan gazdálkodó pincészetnél készültek, és hogy Nagy-Britanniában már egy hete forgalmazzák őket.
A spanyol tétel macabeo/malvasia/xarel-lo friss, ropogós házasítása Penedésből, a rozé pedig szintén egy cuvée: grenache-t, cabernet sauvignont, syrah-t és caladoc használtak hozzá.
Organikus és vegán a "tiszta bor"
Cameron Diaz elmondása szerint nemcsak egy bormárkát, de egy, a jobb átláthatóságért tenni akaró „tiszta bor" mozgalmat is létre akart hozni. Amikor felmerült a projekt ötlete és szétnézett a piacon, azt tapasztalta, hogy nagyon szűk a kínálat organikus tételekből.
„Egy hagyományos módon művelt szőlőből készült borban akár 70 olyan anyag is jelen lehet, amire igazából semmi szükség"
– tette hozzá. A színésznő két éve fogott össze Katherine Powerrel, a Clique divatipari cég társalapítójával, hogy olyan, fenntartható módon gazdálkodó pincészetet keressenek, ahol alig öntöznek és egyáltalán nem használnak vegyszereket. Mindkét címkén szerepel ez a tény, valamint az, hogy vegánok is ihatják a borokat, illetve hogy nincsen bennük semmi génmódosított alapanyag vagy adalék és hozzáadott cukor. A fehér és a rozé ajánlott polci ára egyaránt 24 dollár (7300 forint).