Mint mondta, csomó olyan jó lehetőséggel megkínálták, amiben a karakterének nem igazán lett volna önálló személyisége, csak a férfi főhős segítőjeként szolgált volna.
Míg a legtöbbünknek elég cudar év volt 2020, addig Zendaya karrierjének egyik legfontosabb éve lett. Nyert egy Emmyt az Eufóriáért, forgatott a sorozathoz két extra epizódot, a Valentino márka arca lett, emellett pedig karantén alatt még egy filmet is leforgatott. Ugyanakkor a GQ-nak adott interjújából kiderül, hogy valójában sokkal több szerepben is láthatnánk a még mindig pofátlanul fiatal színésznőt, akit moziban legközelebb az új Dűnében fogunk látni valószínűleg.
Mint mondta, természetesen nagyon sok ajánlatot kapott tavaly, de rengeteget visszamondott, mert a női karakter nem volt érdekes benne.
Nem azt mondom, hogy ezek a forgatókönyvek mind rosszak voltak, vagy ilyesmi. Szimplán csak rengeteg szerepet eljátszhattam volna pontosan ugyanúgy, ugyanazt a karaktert hozva és fel sem tűnt volna senkinek.
Ráadásul igazán fontos szerepük se volt a karaktereknek a visszautasított projektekben, még ha főszerep is lett volna.
A legjobban úgy tudnám leírni, hogy ezek a karakterek általában csak azért voltak a filmben, hogy a férfi főszereplőnek segítsenek eljutni oda, ahova el kell jussanak. Nem volt nekik saját karakterívük, egydimenziósak voltak, nem túl sok réteggel, mind ugyanannak az egy embernek tűntek nekem újra és újra. Nem lett volna gáz, csak nem fejlődtem volna semmit tőlük.
Ezzel egyébként jól reprezentálja, hogy még a legizgalmasabb fiatal színésznőnek, akivel mindenki dolgozni akar most, is csak olyan szerepeket ajánlanak nőként főleg Hollywoodban, amiben a férfi karakter mellett kellett volna glorifikált statisztaként tetszelegni, továbbá minden motivációja kimerül a férfi főhős segítésében és azon kívül nincs önálló személyisége. Szerencséjére az Eufória alkotója a segítségére sietett, közös ötletelés révén pedig létrejött a Malcom & Marie, amit február 5-én nézhetünk a Netflixen.