A Corona jövőre saját szigetet nyithat Kolumbia partjainál. A szigettől azt remélik, hogy a fogyasztók könnyeben válnak majd le készülékeikről, és újra kapcsolatba kerülnek a természettel.
Felipe Ambra, a vállalat globális alelnöke a szigettel tisztelegne a természet előtt, és bízik abban, hogy a vendégei új energiákkal gazdagodhatnak ezáltal – és még jobb emberek is lehetnek a közösségeikben.
A sziget a tudatos fogyasztás és a fenntartható életmód köré épülő all inclusive hétre fogadja majd a vendégeket.
Aki ellátogat a szigetre számos helyben készült termékkel találkozhat, nem beszélve a pihentető strandokról és a gyönyörű kék vízről.
A vendégek privát bungalókban fognak lakni, és többek között jógaórákon, csillagvizsgáláson és meditációkon is részt vehetnek. Emellett meglátogatható az a farm is, ahol a tartózkodásuk alatt elfogyasztott ételeket termesztik.
Természetesen nem egyszerű eljutni a Corona-szigetre. A látogatáshoz egy versenyt kell megnyerni, amelyet a vállalat még nem dolgozott ki teljes egészében, de a Travel + Leisure cikke szerint Argentína, Kanada, Chile, Brazília, Paraguay, Guatemala, Kolumbia, Ecuador, Dél-Afrika és a Dominikai Köztársaság lakosai lesznek jogosultak a részvételre.
A felsorolt országokon kívül egy licit keretei között jelentkezhetnek kilenc barátjukkal a CharityBuzz vállalat aukcióján.
Az árverésből származó bevétel az Oceanic Global nevű nonprofit szervezetet támogatja, amely az óceánok védelmére összpontosít.
A CharityBuzz egyébként az utazás értékét 50 ezer dollárra, azaz nagyjából 16 millió forintra becsüli.