gucci town

Úgy tűnik, a Gucci minden erejével azon dolgozik, hogy meghódítsa a metaverzumot.


A népszerű olasz divatház bemutatta a Gucci Townt, egy állandó főhadiszállást, amely a márka IRL kínálatának egy részét sorakoztatja fel az egyre nagyobb virtuális közönségnek. A városba látogatók emellett pedig számos programot és vásárlási lehetőséget találhatnak, hiszen a különféle digitális butikoktól kezdve a kávézókig minden a rendelkezésükre áll.

A virtuális metropolisz a Gucci dupla G logóját formázó központi tér köré szerveződik, ahol a márka rajongói kapcsolatba léphetnek egymással és időt tölthetnek el.

A Gucci, hogy még inkább segítse ezeket a kapcsolatokat, tevékenységeit a vásárláson túlra is kiterjesztette. A városban egy portál a Mini Game Heights nevű területre visz, ahol különböző kihívásokban, versenyeken vehet részt az ember, hogy az élmény még szórakoztatóbb legyen.

De létrehoztak egy kreatív sarkot is, ahol különleges minták, színek és formák felhasználásával készíthetünk saját műalkotásokat. De ott van még a Vault Plaza is, ami egy kiállítótérnek ad otthont, ahol a márka legújabb termékeit és kollaborációit tekinthetjük meg.

A Gucci Shopban pedig összegyűjthetünk különféle ruhákat és kiegészítőket, amik felhasználhatóak az avatar öltöztetéséhez.

A virtuális térben található ruhadarabokat Roblox „Layered Clothing" technológiájával alkották meg, a hiperrealisztikus hatás érdekében.

Mindezek mellet azt is tudni lehet, hogy minél több időt tölt majd az ember a Gucci-közösségben, annál több digitális valutát kap jutalmul, amit a power-upok és virtuális tárgyak vásárlására használhatnak fel.

A Gucci Town egy olyan magával ragadó tér, amely Alessandro Michele vízióját kelti életre

– áll a márka közleményében.

(RobbReport)

És ha esetleg még minden nem tudod, hogy pontosan mi is az a metaverzum, ebből a cikkből kiderítheted!

A figyelmetekbe ajánljuk