Törökbálinton vár az ország egyetlen multibrand lakberendezési bevásárlóközpontja, a MaxCity (x)
Maxcity

Törökbálinton vár az ország egyetlen multibrand lakberendezési bevásárlóközpontja, a MaxCity (x)

Immár 18. éve várja az otthonukat berendezni vagy csinosítani vágyókat a MaxCity Lakberendezési Bevásárlóközpont. E közel két évtized alatt a cél mit sem változott: a legmenőbb dizájnbrandek újdonságaival szeretnék itt megismertetni az érdeklődőket, a többszáz világmárka közt jelen van a BoConcept, a KARE Design, a Hastens, IdDesign, Natuzzi, vagy a Bretz, és az egyes üzletekben szakértői segítséggel válogathatnak a vásárlók.


A MaxCity Lakberendezési Bevásárlóközpont 2005-ben nyitotta meg kapuit Törökbálinton, hogy egy újfajta vásárlásélményt kínálhasson a lakberendezés szerelmeseinek, az otthonukat berendezőknek vagy felfrissítőknek. A bevásárlóközpont-szerű kialakítással az egyes mono- vagy multibrand üzletekben lehet megtekinteni a legfrissebb kollekciókat, amelyek között mindenki megtalálja a neki leginkább tetsző stílust.

Legyen szó klasszikus bútorokról, századfordulós stílusú vagy akár 20. századi ikonikus darabokról, antiknak ható kiegészítőkről vagy épp a legmodernebb olasz dizájnról, a bevásárlóközpont kínálata a teljes palettát lefedi.

Többek közt dán, német, francia, olasz, magyar, török gyártók sokasága elérhető itt, az olyan nagy nevek is, mint a Foscarini, a Flos, a Rolf Benz, a Treca de Paris, a Bloomingville, az Artemide, a Kartell vagy az Alessi.

A MaxCitynek mindig is fontos volt, hogy több legyen egy bevásárlóközpontnál: amellett, hogy izgalmas dizájndarabokat kínál, szeretné formálni a szemléletet is, így már a kezdetektől nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a széles nyilvánosságot megismertesse a leghíresebb dizájnerrekkel és kreációikkal.

Weboldalukon keresztül elérhető blogjukban számtalan izgalmas életút és pályaív olvasható, de még a forgalmazott márkák izgalmas fejlődéstörténetébe is bepillanthatunk egy-egy bejegyzésen keresztül.

A bevásárlóközpont évről-évre kiadja saját magazinját is, amelyben a legfontosabb hírek és újdonságok mellett stylingötleteket is kínál egy-egy stílust körbejárva. A frissen megjelent, online is elérhető 2023-as kiadványban ezúttal a filmek jelentették az inspirációt. Ebben a lapszámban a MaxCity üzleteinek kínálatával megidézik több kultikus, kifejezetten nem a legnézettebb, hanem inkább a stílusuk szempontjából izgalmas, különleges vagy akár abszurd, de mindenképpen kifinomult és meghatározó alkotás hangulatát egy olyan csavarral, hogy mindet összekötötték a hozzá passzoló stílussal és esetenként a filmben fontos szerepet játszó helyiséggel.

Roy Halston dolgozószobája, Julia Child konyhája vagy Alice Csodaországa elevenedik meg az oldalakon, amelyek segítenek a bútordarabokra vagy a kiegészítőkre másként tekinteni.

A MaxCity Bevásárlóközpont egy online játékra invitál most ehhez kapcsolódóan mindenkit, amely – ide kattintva – az online magazin utolsó oldalán érhető el.

A figyelmetekbe ajánljuk