bella hadid pózol

Csípőnadrág és biciklis szemüveg – nyakunkon a 2000-es évek divatja és nincs menekvés

A fazon a hetvenes években jelent meg, ám jó pár évre eltűnt az üzletek polcairól, egészen pontosan a kilencvenes évek második feléig. A kétezres években pedig egyenesen cikinek számított nem csípőnacit hordani. Elfeledtük, örültünk, de legfőképp hálásak voltunk a magasderekú nadrágok térhódításának, de úgy tűnik minden hiába.



Nem lehet nem észrevenni, és felesleges tagadásban élnünk. A divat ismétlődik, még az is, amit sokan tiszta szívükből gyűlöltek. Az Instagram-képeken, az üzletekben, az utácokon egyre gyakrabban látni bő cargo nadrágokat (természetesen csípőfazonnal).

A trottyos, laza nadrág sokak számára ízléstelen lehet, azonban napjaink divatdiktátorai, mint Bella Hadid vagy Hailey Bieber megmutatják, hogyan érdemes viselni. Javasolt kiegyensúlyozni a megjelenést azzal, hogy a terjedelmes gatya mellé, aprócska kivágott felsőt vagy haspólót párosítunk.

A tinik nagyvalószínűséggel imádják, az idősebb generáció pedig vagy halálra rémül, vagy felszáll a nosztalgiavonatra. Hiszen ez a trend uralta a kilencvenes évek végét és a kétezres évek elejét.

Getty Images

Természetesen a trend újjáéledése nem pusztán anekdotikus. Az Egyesült Királyságban a női cargo nadrágokra való keresés 83%-kal nőtt az elmúlt egy évben, míg a #cargopants hashtag több mint 560 millió megtekintést ért el a TikTokon.

Ami a vezető márkákat illeti, úgy tűnik, hogy a Jaded London a hírességek körében a legkedveltebb. Kaia Gerbert, KylieJennert és Hailey Biebert is látták már a márka darabjaiban.

A figyelmetekbe ajánljuk