Az amerikai vállalat marketingvezetőjének bejelentése szerint, több mint 120 alapanyagot – többek között tartósítószereket, ízfokozókat és színezőanyagokat – helyeznek tiltólistára.


A cég már jóideje komoly erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy egészségesebbé tegye termékeit. A Burger King nemrégiben egy promóciós videót is közzétett, amelyben azt mutatják be, hogy egy Whopper szendvics megpenészesedik. Ezzel arra szerettek volna rámutatni, hogy egyáltalán nem használnak már mesterséges tartósítószereket.

Tudjuk, hogy a vendégeink igényei folyamatosan változnak, és olyan döntéseket akarnak hozni, amelyek jó érzéssel töltik el őket. Biztosak vagyunk benne, hogy az igazi ételek iránti elkötelezettségünk nemcsak a vendégeink vágyait fogja kielégíteni, hanem mércét is állít az iparág számára.

-mondta Ellie Doty, a cég marketingvezetője.

Az „igazi étel" névre keresztelt, sztárokkal teletűzdelt kampány elég erőteljesen hajaz a McDonald's legutóbbi promóciójára, annyi a különbség csupán, hogy a Burger King „celebjei" a promóció alatt nem a művésznevüket, hanem a polgári nevüket használják majd. Emiatt a világhírű rapper, Nelly menüje a Cornell Haynes, az énekesnő Anitta menüje a Larissa Machado, és a szintén énekes Lil Huddy menüje a Chase Hudson nevet fogja viselni.

A Mekinek nagyon bejött a celebekkel telepakolt kampánya, a dél-koreai fiúbanda, a BTS és Travis Scott menüjét is úgy elkapkodták, mint a cukrot.

Az észak-amerikai Burger King által betiltott alapanyagok angol nyelvű listáját IDE KATTINTVA tekintheted meg.

A figyelmetekbe ajánljuk