Nem kell sokat magyarázni, miért volt katasztrofális a 2020-as év. Szerencsére már pár napja magunk mögött hagytuk, és csak reménykedni tudunk, hogy 2021 teljesen mást tartogat számunkra. Mivel finoman fogalmazva sem egy szokványos és szerethető évről volt szó, ezért illik különlegesen búcsúzni tőle – vagy inkább jó mélyre temetni.
Így tette a Netflix is: a Black Mirror alkotóival közösen kívánták a halálba 2020-at egy álldokumentumfilm formájában.
Nemrég a Burger King is szimbolikusan búcsúzott tőle. Mi mással, mint a világ talán legrosszabb hamburgerével.
Az biztos, hogyha 2020 egy szendvics lenne, nehéz lenne lenyelni.
„Katasztrofális", „undorító" – nem véletlen illették szegény kóstolók is ilyen jelzőkkel.
A cég a hamburgert a vásárlók segítségével állította össze, akiknek annyi feladatuk volt, hogy a tavalyi évhez legjobban illő hozzávalót nevezzék meg. Tényleg szinte minden szörnyűség belekerült, amit egy hamburgerben nem szívesen akarunk látni:
égett kenyér, tészta, mazsola, padlizsán, szardínia, csirkecomb, jackfruit és tejkaramella is ízesíti 2020 burgerét.
A felkért kóstolók közül ki is köpte mindenki.
A jó hír, hogy szerencsére nem kerül a Burger King étlapjára az étel, csupán a a brazíliai Burger King kreatív kampányáról van szó.