Zseniális marketingfogással a Stevenage nevű klubnak szereztek egy rakás új rajongót világszerte.


Mindenkit meglepett a Burger King, amikor tavaly partneri megállapodásra lépett egy, a brit negyedosztályban bukdácsoló kiscsapattal. Akkor még nem sejtette senki, hogy zseniális marketing ötlet van mögötte. A gyorsétteremlánc ugyanis arra bíztatta a focirajongókat különböző kihívásokkal, hogy a FIFA20 nevű focis videójátékban csináljanak különböző cseleket és érjenek el dolgokat csapatukkal, a Stevenage-dzsel, töltsék fel a videót Twitterre, cserébe pedig ingyen gyorskaját kapnak.

Akkora sikere lett a dolognak, hogy a felhasználók több mint 25 ezer gólt osztottak meg, a gamerek a legnagyobb sztárokat igazolták a brit kiscsapathoz, virtuálisan rájuk adva a mezüket és egyben a Burger King logóját. Karrier módban a Stevenage lett a legtöbbször választott csapat a játékban. A marketingfogás a klubnak is megérte, történelmük során ugyanis először sikerült eladniuk az összes mezüket.

Online némi csellel sikerült valóságos globális rajongótábort keríteni egy csapat köré, akikről azelőtt senki sem hallott gyakorlatilag.

Friss

Egy vígjáték főszereplője lesz Cardi B

Nem ez az első filmes szerepe, de az első, amiben a főhős lesz.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

A figyelmetekbe ajánljuk