Csak a BTS-re, vagy a Backpinkre egy kisebb vagyont elköltenek egy évben a rajongóik.
Mostanra az egész világot meghódította Dél-Korea popkínálata, eladási rekordokat döntögetve szerte a világban. A BTS fiúcsapat például az Egyesült Államok legfontosabb slágerlistáját is vezette. Ugyanakkor azt még sosem számolta ki senki, hogy a rajongók mennyit is költenek átlagosan ezekre az előadókra, leosztva előadóként, mostanáig. Egy ázsiai cég, az iPrice elvégzett egy felmérést, ami alapján már pontosan meg tudjuk mondani, hogy átlagosan egy rajongótól mennyi bevétele származik a BTS-nek mondjuk.
Rájuk áldoznak magasan a legtöbbet. Őket követi a Twice nevű formáció, harmadik helyen pedig a BLACKPINK generálja egyénenként a legtöbb bevételt. 1,422 dollárt, vagyis nagyjából 430 ezer forintot áldoznak rajongóik évente a BTS-re, 824 dollárt, vagyis nagyjából 250 ezer forintot a Twice-ra, míg a BLACKPINKre 665 dollárt, vagyis nagyjából 200 ezer forintot. Ebbe beletartozik minden lemeztől koncertjegyen át egészen mindenféle merchandise holmiig – írja a Dazed.