A forró nyári napok közkedvelt frissítőjének számító gyümölcsös sörök alacsony alkoholtartalmuknak, különleges zamatuknak köszönhetően évek óta töretlen népszerűségnek örvendenek. A nagy szeszipari vállalatok azonban nemcsak a sörfogyasztóknak kedveznek, így évről évre több izgalmas pléhdobozos variáció kerül a polcokra.
Új kategória: Social Club Seltzer
Így elviselhetőbbnek tűnik a nyári forróság
Fotó: Maria Oswalt / Unsplash
Folyamatosan változó világunkban a pandémia árnyékában egy dolog látszik biztosnak: az emberek továbbra is szívesen fogyasztanak alkoholtartalmú italokat. Míg egyesek kiváló otthoni bártenderré váltak, mások a webshopos rendelések kusza hálójában igazodnak el biztos kézzel. Akárhogyan is, a röviditalokból készített gyümölcstartalmú készítményeket, az úgynevezett hard seltzereket szívesen választják a fogyasztók.
A Nielsen kutatóintézet adatai szerint a tavalyi évhez képest idén megsokszorozódott az ilyen típusú italok iránti kereslet. Az italpiac egyik legmeghatározóbb szereplője az AB InBev nemrégiben ezen belül is egy új kategóriát hozott létre, amely a Social Club Seltzer elnevezést kapta. A közösségi élet központjába szánt buborékos szódakoktélok között megtalálhatóak az olyan klasszikusok, mint a sidecar vagy a citrus gimlet, kalóriatartalmuk dobozonként 150, míg alkoholtartalmuk nem több, mint 7%.