Alkoholos is, buborékos is, hideg is

Fotó: Taylor Simpson / Unsplash

Buborékos koktélok pléhdobozban

A forró nyári napok közkedvelt frissítőjének számító gyümölcsös sörök alacsony alkoholtartalmuknak, különleges zamatuknak köszönhetően évek óta töretlen népszerűségnek örvendenek. A nagy szeszipari vállalatok azonban nemcsak a sörfogyasztóknak kedveznek, így évről évre több izgalmas pléhdobozos variáció kerül a polcokra.



Új kategória: Social Club Seltzer

Így elviselhetőbbnek tűnik a nyári forróság

Fotó: Maria Oswalt / Unsplash

Folyamatosan változó világunkban a pandémia árnyékában egy dolog látszik biztosnak: az emberek továbbra is szívesen fogyasztanak alkoholtartalmú italokat. Míg egyesek kiváló otthoni bártenderré váltak, mások a webshopos rendelések kusza hálójában igazodnak el biztos kézzel. Akárhogyan is, a röviditalokból készített gyümölcstartalmú készítményeket, az úgynevezett hard seltzereket szívesen választják a fogyasztók.

A Nielsen kutatóintézet adatai szerint a tavalyi évhez képest idén megsokszorozódott az ilyen típusú italok iránti kereslet. Az italpiac egyik legmeghatározóbb szereplője az AB InBev nemrégiben ezen belül is egy új kategóriát hozott létre, amely a Social Club Seltzer elnevezést kapta. A közösségi élet központjába szánt buborékos szódakoktélok között megtalálhatóak az olyan klasszikusok, mint a sidecar vagy a citrus gimlet, kalóriatartalmuk dobozonként 150, míg alkoholtartalmuk nem több, mint 7%.

Koktélok egy szisszentésre

Friss

A leggazdagabb 10% bőven elég a bolygó tönkretételéhez

Ugyan a koronavírus-válság drasztikusan csökkentette a környezetszennyezést, a kutatók szerint mégis elhanyagolható a hosszútávú következménye, ha ilyen tempóban halad a jómódú világ.

TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS

A figyelmetekbe ajánljuk