Nem is gondolnánk, de a brit királyi család tagjai számára a parfümhasználatot is szabályozzák olyankor, amikor a koronát kell képviselniük. Magánszemélyként azonban ők is szeretik a különböző illatokat, most pedig az is kiderült, Katalin hercegné melyeket részesíti előnyben.


„Az illat nagyon személyes választás és lehet, hogy míg használója szereti a saját parfümjét, elképzelhető, hogy a vele találkozó személynek az nem kedvére való. Éppen ezért hivatalos alkalmakkor nem valószínű, hogy bármilyen illatot is viselnek a királyi család tagjai. Nem csupán a parfümöket, de még az illatos testkrémeket is feltehetően kerülik"

– magyarázta a Harper's Bazaarnak Myka Meier etikettszakértő.

Ellenben nem hivatalos alkalmakkor közöttük is akad, aki kedveli a különböző illatszereket. Katalin hercegné például az akkor még kevésbé ismert brit márka, az Illuminum White Gardenia Petals nevű parfümjét viselte a menyegzőjén, amely az eseményt követően azonnal bestsellerré vált. A könnyed, virágos illatú parfümöt az ilang-ilang, a jázmin, a gyöngyvirág és a kókusz jegyei uralják.

A hercegné stílusával foglalkozó egyik legprofesszionálisabb blog, a What Kate Wore úgy tudja, Katalin nagy rajongója a Jo Malone London illatainak is. A hétköznapokban a márka Orange Blossom nevű parfümjét viseli a legszívesebben, melynek szívjegye a klementinnel keveredő narancsvirág, amit írisz, tavirózsa és balzsamos vetiver illata gazdagít. Emellett a márka más illatait is örömmel használja a hercegné, főként a citrusos parfümöket.

„A közösségi oldalakon olvastam olyan emberek beszámolóit, akik összefutottak Katalinnal például bevásárlás közben. Beszámolóik szerint a cambridge-i hercegnének csodálatos illata van, gyümölcsös, málnás, tiszta és élénk. Bár hivatalos megerősítés ezzel kapcsolatban nincs, de úgy gondolom, Katalin olyan ember, aki odafigyel a részletekre, így a viselt illat is fontos lehet neki"

– írta blogjában Susan Kelley.

via nlc.hu

Friss

Idén is mindenkit vár Budapesten a Bar Show (x)

A Nyissunk Együtt! egy korlátozott kiadású koktélmagazin, amely a Fine Brands Company, a Moët Hennessy és a Magyar Bártender Szövetség közötti együttműködésből jött létre azzal a céllal, hogy támogassa a koronavírus-világjárvány következtében nehéz helyzetbe került bárokat és étteremeket.

TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Youtube/Sarah Lee

Világrekordot jelentő összegért kelt el egy pásztorkutya

Egy jó pásztorkutya aranyat ér.
TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Tippek, hogy megküzdj a rád nehezedő nyomással

Nyomás alatt nehezebben teljesítünk, de néhány technika segíthet abban, hogy feloldódjunk.
TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS
A figyelmetekbe ajánljuk