sugo olasz tészta

Megfőzted már őket? Ezekre a receptekre kerestünk rá a legtöbbször 2022-ben

Az év lassan a végéhez közeledik, és ki tudná jobban megmondani, mi volt a trend idén a kulináris világban, mint a Google? Kiderült, mely receptekre kerestünk rá a legtöbbször 2022-ben


Természetesen nem minden keresés kapcsolódik ételekhez és borokhoz, ami azt jelenti, hogy az összesített keresések között olyan kifejezések szerepeltek a legjobban, mint a „Wordle", a „választási eredmények" és „Betty White" (ami meglepően egy hellyel előrébb végzett, mint az „Erzsébet királynő"). De a Google tematikusan is rangsorolta a kereséseket, így kiderült, hogy a gasztronómiában milyen végeredmény alakult ki.

Ez is érdekelhet: Recept: köröket ver a forralt borra az alig ismert karácsonyi ital

Az első helyen a „sugo", egy paradicsomos tésztaszósz állt, amelyet általában paradicsomból, bazsalikomból, olívaolajból, hagymából és fokhagymából készítenek. A szósz mellett a Google-felhasználók a „cincinnati chili", a „mangós pite", a „zöld istennő saláta", a „Jennifer Aniston-saláta", a „Bella Hadid-szendvics" kifejezéseket keresték a legtöbbször.

Shutterstock

A Google a TikTok által inspirált receptkeresések adatait is rangsorolta, és bár volt némi átfedés, a listák kissé eltérőek voltak. A TikTok-specifikus listát a „fahéjas tekercs" keresések vezették, majd a „rózsaszín szósz", a „zöld istennő saláta", a „cowboy kaviár", „a lazacos rizses tál", a „mexikói rizs" és a „rákos rántott hús" következett

Az italok terén az „Aperol spritz" végzett az élen, ezzel lekörözve a második helyezettet, az „espresso martini"-t. Az első tíz helyen a „dirty Shirley", a „cosmopolitan", a „negroni", a „dirty martini", a „hot toddy", a „lemon drop martini", a „mai tai" és a „pina colada" szerepelt.

A figyelmetekbe ajánljuk