A MetaHuman nevű cég közzétett egy előzetest élethű CGI-emberekről, akiket kedvünk szerint alakíthatunk majd.
Az Epic Unreal Engine megkönnyíti a játékfejlesztők számára a valósághű, emberhez hasonló karakterek létrehozását és testreszabását az új MetaHuman Creator segítségével, amely lehetővé teszi az arcvonások, bőrszín, testtípus, haj, ruházat és még a fogak egyéni beállítását is. A beállításokban az arccsontokat vagy az ajkakat is megváltoztathatjuk, az orr mérete és alakja mellett. Felemelhetjük és lehúzhatjuk a karakter szemöldökét, beállíthatjuk a fül magasságát és az állkapocs alakját, sőt, kisminkelhetjük is őt. Az arc ráncainak mélységeit és méretét is átállíthatjuk.
A MetaHuman cég honlapján nem csak, hogy egy előzetest láthatunk a CGI emberekről, hanem hírességek digitális változatával is találkozhatunk. A MetaHuman Creator sok hasonlóságot mutat a The Sims 4 karakteralkotójával és a használata is ugyanolyan egyszerűnek tűnik.
Az applikáció egy felhőalapú alkalmazás, így életszerű virtuális embereket hozhatunk létre közvetlenül a böngészőben, nincs szükség önálló szoftverre a virtuális emberek létrehozásához. Ez nagyszerű hír annak, aki nem rendelkezik szupergyors számítógéppel. A CGI emberünk a felhőből exportálható és letölthető közvetlenül az Unreal Engine asztali alkalmazásba, ahol aztán életre is kelhet. Az alkotások készen állnak az animációra, segítségül szolgálhatnak játékok, filmek készítésekor. Úgy tűnik, ez sok időt takarít majd meg a karakterformáló szakemberek számára.
Az Unreal Engine már rendelkezik két karaktermintával, melyeken kipróbálhatjuk a MetaHuman Creatort. A teljes program még nem áll rendelkezésre, de az Unreal Engine szerint valamikor ebben az évben lesz elérhető. Az előzetest az alábbi linken tekinthetjük meg:
(Forrás: Gizmodo)