A Gucci L'Obscur szempillaspirálját hirdeti új kampányában, amelynek mély üzenete világszinten tarolt: a szépség nem ismer határokat.


Ellie Goldstein 18 éves modell lett a Gucci új beauty kampányának főszereplője. A lány kampányszerepléséhez az olasz Vogue is nevét adta. Az Instagram felhasználók nem győzték őt ünnepelni, Ellie ugyanis Down-szindrómával született.

Láthatóvá válni

A fiatal modellt a Zebedee ügynökség képviseli, amelynek kifejezett célja azon személyek médiareprezentációjának növelése, akik eddig a média világából ki voltak rekesztve.

Smink a vonzerő és a titokzatosság jegyében

Gucci / David PD Hyde

A Gucci kreatív igazgatója, Alessandro Michele a kampány kapcsán elmondta: „A L'Obscur szempillaspirált egy valódi személyiségnek alkottuk meg, aki sminkjével a saját hiteles módján képes mesélni a szabadságról" – olvasható az Insideren. „Azért L'Obscur, mert ez a szó a vonzerő és a titokzatosság egyensúlyát fejezi ki" – tette hozzá Alessandro.

Szépség, határok nélkül

Ellie fotóit David PD Hyde készítette, akinek – elmondása szerint – kifejezett célja a szépség határainak ledöntése azzal, hogy különféle típusú szép arcok megjelenítésével egy egységes egész jöhessen létre, és ezzel bebizonyítsa: a szépség mindenhol jelen van és minden személyben él. Ellie egyik képe több mint 800.000 lájkot kapott a Gucci Beauty Instagram oldalán.

Szerző: Pápai Anita

Friss

Sok pénzt lehet keresni egy gagyi zenekarnévvel

Virágzik a Spotify-on egy egészen specifikus csalási forma. Emberek más zenéjét ellopva egészen sok pénzt keresnek pár egyszerű trükk segítségével.

TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS

A figyelmetekbe ajánljuk