A magyarok idén négy és félszer filmeztek többet a tavalyi időszakhoz képest, ami egyértelműen a karanténidőszaknak és a koronavírusnak tudható be. A legnépszerűbb műfajok a drámák és a vígjátékok voltak, de a dokumentumfilmeket is szerettük.
Az egyik legnagyobb ugrást a mesefilmek mutatták az előző évhez képest: hatszor több időt töltöttünk gyerekfilmekkel. A legtöbbet nézett mesék között a Jurassic Park: Krétakori tábor, az Útmutató bébiszittereknek szörnyvadászathoz, a Lunaria - Kaland a Holdon, a Táncra fel! és a DJ Hamupipőke szerepel. De a felnőtteknek szóló animék is szárnyra kaptak, köszönhető a Ghibli stúdiónak és a Zeusz vérének.
A már fentebb említett drámákból a Vezércsel, a Barbárok, Korona és a Lucifer pörögtek a legjobban. A másik legnépszerűbb műfajból pedig az Űrhadosztályon nevettük az egyik legtöbbet, de Emily párizsi kalandjait is falták a magyarok. Ahogy a Szexoktatást és az Én még sosem… sorozat is sok boldog percet okozott.
A romantikus alkotások közül a legjobbak: A csókfülke, a Miután, a Karácsonyi hadgyakorlat, A fiúknak - Utóirat: Még mindig szeretlek, illetve a Karácsonyi cserebere: Az új hasommás. Ráadásul romantikus kedvünkbe voltunk a karantén alatt, mivel nyolcszor többet néztünk romantikus tartalmakat a Netflixen.
A thriller és akció egész évben fej fej mellett voltak. Jó hír, hogy magyar alkotás is került a legnézettebbek közé: a napjaink tinédzser-problémáival foglalkozó a Remélem legközelebb sikerül meghalnod a kedvencek között volt. A legnagyobb sikert azonban Nagy pénzrablás aratta: 92 országban került be a napi legnépszerűbb 10 közé, míg a Barbárok 91 és a Ragnarök 89 országban szerepelt a legjobb tíz között.
A dokumentumfilmeket a magyarok szerették a legjobban a régióban. Ugyanis a legnagyobb mértékben nálunk nőtt irántuk az érdeklődés, közel ötször többet néztük a tavalyinál. Amikkel nem tudtunk betelni: Társadalmi Dilemma, David Attenborough sorozatai és a Tigrisvilág; de a Forma-1: Hajsza a túlélésért is sok rajongót a képernyő elé vonzott.