Az élet forrása, a tisztaság szimbóluma – csak, hogy párat említsünk a víz által jelképezett fogalmak közül. Életünk egyik legmeghatározóbb elemének a világnapját pár nap múlva, március 22-én ünnepeljük. Ebből az alkalomból gyűjtöttünk most össze hat tárgyat, amelyeket a víz tematikája fog össze. Mutatjuk őket!
Aranyozott víz
Volt idő, mikor azt hittük, aranyat csak ékszereken fogunk látni. Az utóbbi években azonban ez az álláspont teljesen megváltozott, létezik már ugyanis aranyozott arcmaszk, ehető arany, amelyet tortákra tehetünk rá, most pedig mutatjuk az arannyal dúsított vizet. Ez utóbbit az indiai Malaki dobta a piacra: sáfránnyal ízesített termékükben 24 karátos arany úszkál. Az aranyozott víznek a termék leírása szerint pozitív fiziológiai hatása is van, többek között például képes megfiatalítani az arcbőrünket.
Ár: 3390 Ft
Palacktartó a Louis Vuittontól
Az aranyozott víz már önmagában is luxusterméknek számít, ezt azonban akár fel is dobhatjuk a világ legismertebb luxuskonszernjének palacktartójával is. A Louis Vuitton izoterm terméke magán hordozza a márka jól ismert jelzését, hidegen tartja a vizünket, állítható pántjának köszönhetően pedig akár a vállunkon is hordhatjuk. A luxus palacktartó 32,5 centiméter magas és 10 centiméter széles, így tökéletes alkalmas a legtöbb üveg tárolására.
Ár: 452 000 Ft
A legstílusosabb öntözőkanna
Manapság, amikor az otthoni növénynevelés egyre nagyobb teret hódít magának, elengedhetetlen, hogy az ehhez szükséges eszközök is illeszkedjenek lakásunk dizájnjához. Választhatjuk például a Garden Glory öntözőkannáját, mely az egyik legstílusosabb darab a piacon: a műanyagból készült, 32 centiméter magas és 42 centiméter széles kanna kapacitása 4 liter. A termék négy színben érhető el: gyöngyfehér, eukaliptusz, grafit és sötétkék változatban is megvásárolhatjuk.
Ár: 20 000 Ft
A címke nélküli palack
Manapság talán elképzelhetetlen, hogy egy-egy márka ne borítsa be címkékkel termékeit, mégis, a világ egyik legismertebb ásványvízkonszernje, az Evian úgy döntött, megszabadul a felesleges műanyagtól, és piacra dobja első címkementes, kör alakú henger formájú palackját. Ráadásul a márka legújabb innovációja 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készült.
A világ első, hazai tervezésű okos vitorlásruhája
Berecz Zsombor próbálhatta ki a világ első, hazai tervezésű okos vitorlásruhájátTucatnyi nemzetközi textilkonferencia, két évnyi tervezés és fejlesztés, hónapokig tartó terméktesztelés és finomhangolás – így született meg a vitorlás közösség bevonásával a 878 professzionális vitorlásruházat, amely dupla innovációt rejt magában. Különleges tulajdonságokkal rendelkező, eddig szinte ismeretlen anyagból (grafén) készült a ruházat, másrészt a termékek olyan digitális megoldásokkal vannak felszerelve, melyre szintén nem volt példa a világ vitorlássportjában.