A szállodai tartózkodásnak pihentető élménynek kellene lennie, de sajnos előfordul, hogy a vendégtársak néha megzavarják a nyugalmat.
Egy utazási szakértő most megosztotta az öt legrosszabb dolgot, amit a turisták a szállodákban tesznek. Elmondása szerint egyes turisták talán nem is tudják, hogy viselkedésük mennyire „durva" – írja az Express.
Ez is érdekelhet: Ezekre a biztonsági kérdésekre figyelj oda a szállodákban
1. Előzés az éttermi sorban
Elég bosszantó lehet türelmesen várni arra, hogy sorra kerüljünk az ételek felszolgálására, csakhogy egy másik vendég betolakodjon a sorba. Ez elég bunkó és igazságtalan a többiekkel szemben, akik már régóta várnak a sorukra. A szakértő tanácsolja, hogy egyszerűen csak menjünk le egy kicsit korábban az étterembe, és győződjünk meg róla, hogy mi vagyunk az elsők a sorban.
A büfééttermek nagyon zsúfoltak lehetnek az all inclusive éttermekben, de megpróbálhatunk a csúcsidőn kívül is étkezni, hogy elkerüljék a sorban állást. Mivel a szállodák folyamatosan feltöltik a készleteket, így nem lehet érv a verseny az utolsó palacsintáért.
2. A gyerekek szabadon szaladgálhatnak
Nagyszerű, hogy a családod is ott van a nyaraláson, de ha a gyerekeket magukra hagyják, az a többi vendéget felzaklathatja, és akár veszélyes is lehet számukra. Senki sem akarja, hogy a gyerekek futkosása megzavarja, ezért adott esetben tartsunk rendet a kicsik között.
Sok all inclusive szállodában vannak gyermekklubok vagy gyerekfoglalkozások, ha a szülők szeretnének egy kis szünetet a bébiszitterkedéstől.
Ha tovább olvasnál: Érdemes egy egy üveg vizet átgurítani a szállodai ágy alatt
3. Székfoglaló a medencénél
Fotó: Shutterstock
A nyaralóknak sokszor késztetése van arra, hogy korán keljenek és bebiztosítsanak egy napozóágyat a medence partján. De mit szólsz akkor, ha emiatt nem tudsz egy kis időt eltölteni a napon, mert egy család már reggel 6-tól lefoglalta a székeket? Az a tisztességes, ha addig használjuk a székeket, amíg ott vagyunk, és utána szabadon hagyjuk, hogy más is használhassa. Egyes szállodák még a nyaralók a törölközőnket is elszállítják, ha túl sokáig hagyjuk őket felügyelet nélkül.
4. Hangos zene lejátszása
Nem helyénvaló és tisztességtelen a hangos eszközök használata a közösségi helyiségekben. A legjobb javaslat az, hogy fektessünk be zajszűrő fejhallgatóba, így olyan hangosan élvezhetjük a zenét, amilyen hangosan csak szeretnénk, ráadásul a vendégek és a szálloda személyzete is értékelni fogja ezt. Ha bulihangulatra vágyunk, válasszunk olyan szállodát, ahol napközben is szól a zene.
5. Késői kijelentkezés jelzés nélkül
Az, hogy több időt kell a szobában töltened kijelentkezés előtt, gyakori probléma, azonban ez komoly kellemetlenséget jelenthet a szálloda számára, ha már közvetlenül utánad foglalták a szobát. Rengeteg előkészületet igényel ugyanis, hogy a szobák elfoglalhatóak legyenek. Egyszerűbb késői kijelentkezést kérni, és a személyzet szívesen alkalmazkodik egy kicsit több időhöz. Ráadásul a szálloda személyzete általában megengedi, hogy a recepciónál hagyjuk a csomagjainkat, ha a kijelentkezés után több időt szeretnénk a szállodában tölteni.