Az biztos, hogy jutott mindenkinek hely az ablak mellé és a személyzet sem volt elfoglalt.


A Japan Airlines nem is időzíthetett volna rosszabbkor a régóta tervezett új fapados járatának elindításával. A koronavírus-járvány kellős közepén, tavasszal alapították meg a Zipair Tokyo fapados céget, ami a tervek szerint már nyártól rendszeresen közlekedett volna a környező országok között. A japán légitársaság Singapore Airlines mintájára szeretett volna az utasoknak olcsó és sűrű járatokat biztosítani, nem titkolt céllal, hogy az akkor még idénre tervezett tokiói olimpiára már az egyik legnagyobb forgalmat lebonyolította volna.

A számításaikat lényegében minden keresztülhúzta: koronavírus, határzárak, elmaradt olimpia és a karantén.

Ez időszak alatt a fapados járatokból teherszállító gépekké alakultak a Boeing 787-es gépek, és a Tokió Narita repülőtérről csupán Bangkokba és Szöülba szállítottak rakományokat. Most pénteken végül megpróbálkoztak először utasokkal is a levegőbe repülni, de szinte biztos, hogy ilyen lesújtó számokra senki nem gondolt a vállalatnál:

A Szöülba tartó járaton a 290 férőhelyből 288 üresen maradt. Azaz ketten utaztak az egész gépen, és őket kísérte a komplett személyzet.

A kínos indulást ráadásul egy kisebb közönség is fogadta, amit büszkén meg is osztott a Zipair a Twitteren. És úgy látszik tényleg nem szegte kedvüket a borzalmas első út, mivel a cég már is ezen a héten emelné a járatai számát heti háromra és további repülőgépeket vásárolnának bízva abban, hogy egy átmeneti állapotról van szó, és lassan, de biztosan megtöltik az utasok a járatokat.

(aero.de)


Friss

Több mint 50 éves rejtélyre derült fény a kaliforniai aszály miatt

A szárazság miatt egy repülőgépet találtak egy tó fenekén.
TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Több ezer kilométert hánykolódott az óceánon egy most célba ért palackposta

És már válaszoltak is rá.
TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS

A Louis Vuitton is csatlakozik az űrturizmushoz? – futurikus divatbemutatót tartottak

A vírusnak köszönhetően az idei nyár és a vele járó külföldi utazások sem történnek zökkenőmentesen. A Louis Vuitton házának kreatív igazgatója, Nicolas Ghesquière pedig éppen ezért gondolt arra, hogy az egzotikus tengerpartok helyett inkább az űrbe repíti az embereket.

TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS
A figyelmetekbe ajánljuk