Jól gondold át, hogy mikor iszod meg a kávédat!
Az angol Metro újság ismertette University of South Florida, European University Viadrina, Louisiana State University, SKEMA Business School, és Neoma Business School közös kutatását, ami érdekes összefüggést talált a kávéfogyasztás és a vásárlás között.
A tanulmány azt vizsgálta, hogy a koffein miképp befolyásolja a vásárlásra elköltött összeget. A szakemberek arra jutottak, a koffein növeli az impulzív, vagyis az előre nem tervezett, hirtelen ötlettől vezérelt költést.
A koffein ráadásul „hedonistává” teszi az embert a plusz vásárlások között ugyanis gyakran feltűnnek az olyan „luxuscikkek”, mint egy nyaralás.
Arról azonban nem esett szó, hány százalékkal vásárolnak többet a kávét fogyasztók, az biztos, hogy könnyebben adnak ki pénzt. Tanulság: mielőtt vásárolni indulsz, ne igyál kávét és akkor olcsóbban megúszod a körutat!