A termékmegjelenítés hatalmas üzlet és remek lehetőség a filmek és a tévésorozatok számára egyaránt, most pedig már digitálisan is hozzáadhatók a reklámok a régi filmekhez.
Míg korábban a termékeknek ténylegesen, fizikailag is ott kellett lennie a felvételek készítésekor, a reklámipar mostanában olyan technológiák felé fordul, amelyek zökkenőmentesen beilleszthetik a számítógép által generált képeket. A Mirriad nevű cég új technológiáját egy kínai streaming szolgáltatásnál próbálták ki először, ahol tökéletesen működött a CGI-reklám, így elképzelhető, hogy a jövőben régi filmek esetében ezt az eljárást fogják alkalmazni – írja a BBC.
Innentől kezdve minden a hirdetők kreativitására van bízva. Akár új címkéket helyezhetnek el a Casablanca Rick's Cafe pezsgősüvegein, különböző hátterű neonreklámokat adhatnak az Ocean's 11-hez, vagy rávehetik Charlie Chaplint, hogy reklámozzon egy népszerű szénsavas italt.
A Mirriad vezérigazgatója, Stephan Beringer elárulta, hogy az új CGI képes teljesen beleolvadni a környezetébe, ki tudja elemezni a fényképek mélységét, mozgását és még azokat az anyagokat is, amelyek az adott régióban előfordultak, így az embereknek fel se fog tűnni, hogy nem valósak.
Az innovatív ötletnek azonban nem mindenki örül, Anne Billson filmkritikus úgy véli, hogy ezzel megsérthetik a szerzői jogokat, valamit megbecsteleníthetik azokat az alkotásokat, amelyeket a filmipar legjobbjainak tartanak.