A Space Transportation kínai űrkutatási vállalat közölte, hogy egy olyan repülőgép és szárnyas rakéta kombinációját fejleszti, amelyet végül az űrturizmusra fognak használni a későbbiekben. A légijárművet szuperszonikus üzleti repülőgépként is igénybe fogják venni, így a Pekingből New Yorkba tartó repülőút mindössze egy órás lesz.
A Space Transportation weboldalán található CGI-bemutatón láthatjuk, ahogy az utasok beszállnak a repülőgépbe, amelyet két rakétahajtóművel egy siklószárnyra erősítenek. A repülőgép a felszállás után leválik a szárnyról, és az űrben repül. A szárny és a gyorsítórakéták ezután visszaszállnak a kilövőállásra, míg a repülőgép függőlegesen halad tovább a célállomásra.
Egy szóvivő a kínai médiának elmondta, hogy a szárnyas rakéta alacsonyabb működési költségekkel fog rendelkezni, mint a műholdakat szállító rakéták, és talán nem neglepő, de gyorsabb lesz, mint egy hagyományos repülőgép. A SpaceX 2017-ben mutatott be egy hasonló koncepciót „Földtől a Földig" néven, amelyet a BFR, eredetileg a Marsra történő utasszállításra tervezett rakétájából alakítottak át.
A Space Transportation 2021 augusztusában közölte, hogy 46,3 millió dollárt gyűjtött össze szuperszonikus űrrepülőgépéhez, amely állítása szerint körülbelül 2600 km/órás sebességgel fog repülni. A vállalat azt is elmondta, hogy nemrégiben sikeres tesztrepüléseket hajtottak végre rakétákkal, amelyeket Tianxing 1 és Tianxing 2 néven emlegetnek, de a tesztekről nem közöltek információkat.
A Space Transportation azt tervezi, hogy 2023-ig földi teszteket végez, majd 2024-ben végrehajtja első tesztrepülését. Ha pedig a fejlesztés a tervek szerint halad, akkor 2025-ben a legénységgel végrehajtott tesztrepülést is megkezdenék.