Az Alphabet a múlt héten tette közzé a felmérését, amiben kiderült, hogy a járványidőszak alatt a YouTube-on drasztikusan megugrott a kereslet a különböző meditációs tartalmakra. A Google leányvállalata a kutatásban nem is kereste sokáig az indokokat, hiszen egyértelműen a márciustól kezdődő karanténidőszak miatt fordultak az emberek a relaxációs tartalmakhoz.
Az emberek egyik fő kikapcsolódási lehetősége a YouTube volt, ami szintén óriási növekedést könyvelhetett el március óta. Csak az USA-ban 60%-a a felhasználóknak nyilatkozta azt, hogy többet vagy jóval többet használta a karantén alatt.
Ezen belül is a meditációs videók nézettsége ugrott meg látványosan: március közepe óta 40 százalékkal több nyugodtságra vágyó nézőt tudtak beszippantani.
A felhasználók nem feltétlen az új tartalmakat keresték, hiszen a legnézettebb videók között több éves, régebbiek is vannak, mint például a 26-, illetve 18,5 millióval megtekintést generáló LET GO FOOR, Overthinking & Agures és a Guided Meditation - Blissful Deep Relaxation című feltöltések.
Ugyan nincs köze a relaxációhoz, de érdekesség, hogy az otthon gyártott arcmaszkokról szóló videókat is több mint egymilliárdan nézték meg összesen.
(Mashable)