Egy 3D-s Netflix-logo

Egy jelentés szerint egyre több hosszú távú Netflix-előfizető mondja le előfizetését.


A The Information által megtekintett felmérési adatokból kiderült, hogy a 2022 első negyedévében a lemondások 13 százalékát a több mint három éve a szolgáltatással rendelkező előfizetők tették ki.

A The Information azt állítja, hogy a számokat az Antenna elemzőcégtől szerezte, amely 5 millió amerikaitól gyűjti az adatokat, akik névtelenül osztják meg streaming-előfizetéseiket. Az adatokból kiderült, hogy a teljes lemondás az elmúlt negyedévben 3,6 millió embert érintett, ami az elmúlt öt negyedév 2,5 millió lemondásához képest növekedést jelent.

Miközben a lemondások száma összességében nőtt, a The Information jelentése szerint az új felhasználók egyre inkább elmaradoznak – ez is azt jelzi, hogy a Netflix nehezen tudja hosszabb ideig megtartani a felhasználókat.

A Netflix 2022-ben kezdett el meredeken zuhanni. Számos tényező járul hozzá a vállalat ingadozó előfizetői számához. Márciusban a Netflix az Ukrajna elleni háború miatt felfüggesztette szolgáltatásait Oroszországban, ezzel mintegy egymillió előfizetőt veszítettek. Emellett a cég később minden előfizetési szintjén emelte az árakat.

A Netflix részéről valószínűleg számos változást fogunk látni a következő egy-két éven belül, mivel a platform vezetői állítólag azt mondták az alkalmazottaknak, hogy valamikor idén be fognak vezetni egy olcsóbb, hirdetéssekkel támogatott formát.

Forrás: The Verge

A figyelmetekbe ajánljuk