Ha reklámarcokról van szó, a Louis Vuitton mindig is nagyon magasra rakta a lécet. Ez most is így történt, a legújabb kampányukhoz ugyanis az idei Wimbledon-győztes Carlos Alcarazt szerződtették le.
Az elmúlt napokban szinte minden a spanyol sztárteniszezőről, Carlos Alcarazról szólt. A 20 éves sportoló – aki egy nem mindennapi Rolex-órát viselt wimbledoni győzelmi ceremónián – jelenleg a US Openen szerepel, ahol a német Zverevvel fog farkasszemet nézni a negyeddöntőben.
Alcaraz azonban nemcsak a teniszpályán, hanem a divat világában is otthonosan mozog, nem véletlen, hogy ő lett a Pharrell Williams által fémjelzett Louis Vuitton legújabb kollekciójának reklámarca.
Ez is érdekelhet: Helycserés támadás a világ legmenőbb luxusmárkái között
A márka 2024-es tavaszi-nyári férfi kollekcióját bemutató kampányában a spanyol teniszező ezúttal nem sportfelszerelésben, hanem elegáns Louis Vuitton-öltönyökben látható, egyfajta dinamikát és fúziót képezve az élsport és a luxusruházatok között.
A fotósorozat tematikája természetesen a tenisz köré épült, a felvételeken Alcaraz néhol táncosokat megszégyenítő precízséggel ábrázolja a sportága ikonikus mozdulatait.
A divat világában a kollekció már most óriási sikernek örvend, a Haute Living egészen odáig ment, hogy véleményük szerint
„a Louis Vuitton 2024-es tavaszi-nyári kampánya megváltoztatja a divat világát, újradefiniálva a modern férfiasság fogalmát”.