A Samsung 2021-ben négyszer annyi összecsukható készüléket adott el, mint 2020-ban.
A legújabb összecsukható Galaxy készülékek nagyon sikeresek. A Samsung 2021-ben négyszer annyi összecsukható készüléket szállított le, mint amennyit 2020-ban, derült ki a techóriás adataiból. Továbbá a Galaxy Z Fold 3 és a Galaxy Z Flip 3 megjelenésük után mindössze egy hónap kellett ahhoz, hogy meghaladják elődeik tavalyi összesített eladásait.
A vállalat azt is elmondta, hogy hatalmas növekedést tapasztalt a fogyasztók körében, akik kifejezetten az összehajtható telefonjai miatt váltottak márkát. Többen váltottak a Samsungra a Flip 3 miatt, mint a cég számtalan egyéb zászlóshajója miatt, amit nagy dobásnak szántak.Bár a Samsung nem közölt konkrét számokat, azt mondta, hogy a Galaxy Note 20-hoz képest 150 százalékkal több fogyasztó váltott márkát a Flip 3 miatt. A Galaxy S21-hez képest szintén 140 százalékos növekedést tapasztaltak a márkaváltók körében az összecsukható készülék esetében.
A Flip formavilága természetesen a fő vonzerő, az előlapi képernyővel együtt, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a telefont anélkül használják, hogy ki kellene nyitniuk azt. Ami a Fold 3-at illeti, a Samsung felmérésére válaszoló emberek azt mondták, hogy a nagy képernyő, a multitasking képességek és az S Pen támogatás miatt szerezték be.
A Samsung a posztjában azt írta, hogy az összehajtható készülékek 2023-ra várhatóan megtízszereződnek, és komolyan befektet a kutatás-fejlesztésbe, hogy lépést tudjon tartani a rivális készülékekkel, amelyek biztosan felbukkannak majd. Az egyik ilyen versenytárs a Huawei P50 Pocket telefonja, amely a vállalat első olyan modellje, amely a Galaxy Z Fliphez hasonlóan függőlegesen összecsukható.
(Forrás: Engadget)