Zuckerberg ugyanis elsősorban az hangalapú tartalmakon tervez egy erősebb ráncfelvarrást, amelyben az írásos kommunikáció mellett már az élő beszédben is változatosabb lenne a kínálat. Mindezt különböző Facebook-csoportokban tennék elérhetővé, ahol lehetőség nyílik majd új, élő audioszobákat (Live Audio Rooms) létrehozni. Mindez pedig a már említett Clubhouse ötletén alapulna: az audioszobák szervezői tematikus beszélgetéseket hoznak létre, amibe más felhasználók is becsatlakozhatnak hallgatóként, és megszólalóként, ha erre igényük van, és jelzik a szándékukat.
A Facebook akár már nyárra bevezetheti az új funkciót, ami egyes hírek szerint akár fizetős is lehet, amivel a tartalomgyártókat támogatnák majd.
Emellett két új audiós tartalmat is bejelentettek. Az egyik ismét egy sikeres alkalmazás, a TikTok szarvát törné le: a felhasználók rövid hangklipeket hallgathatnak a saját hírfolyamukon, amelyet a már jól ismert algoritmus húzna be. Ez lenne a Soundbites, amelyet bárki használhat majd, de itt is tervben van egy alapítványon keresztül történő kifizetés.
A másik újdonság pedig a Spotify-jal közösen történne: a Facebook behúzza majd a Spotify tartalmait is, amik kifejezetten podcastek lesznek majd.
Mindezek már a jövőhéttől elérhetőek lesznek egy szűk körben teszt formájában, és egy-két hónapon belül az egész közösség számára is megjelennek majd az új funkciók.