A kismamák is egyre fontosabb célközönség

A sportmárkáknak is egyre fontosabbak a kismamák

A Nike legújabb sportkollekciója ennek vaskos bizonyítéka.


kismama pocakos mama

https://marieclaire.hu/

Mivel a Nike felismerte, hogy a terhesség alatt a női test átalakul, új vonalakat terveztek, és így az átalakulás már nem lehet gátja a sportnak, derül ki a marieclair.hu cikkéből.

A gyártó nem bízta a véletlenre a tervezést, több mint 15 000 összehasonlító vizsgálatot végzett állapotos és nem állapotos nők között, a tervezésbe pedig 30 olyan sportolót is bevont, akik épp terhesek voltak, vagy nemrég szültek. Segítségükkel finomhangolták a kollekciót kényelem, illeszkedés és strapabírás szempontjából. Cél volt az is, hogy olyan legyen a ruházat kialakítása, hogy a szoptatás is könnyen megoldható legyen. Az innovatív összeállítás sportmelltartókból, felsőkből, trikókból és nadrágokból áll.

Nem a Nike az egyetlen cég, amely sportruházatot és kényelmi ruházatot gyárt a kismamáknak, egyre több népszerű márka ismeri fel, hogy a kismamák a terhesség ideje alatt is szeretnek vagy képesek tornázni, mozogni, így ezt a piaci rést kár volt eddig nem kihasználni.

Friss

Alexander Brody: Patek pillanat

Az Alibi - hat hónapra egy félévente megjelenő antológia, melybe neves szerzők adott témában írt verseit, novelláit, gondolatait olvashatjuk. Most induló sorozatunkban ezekből a szövegből válogatunk.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

A figyelmetekbe ajánljuk