Szerinte az új filmje azért hasalt el a mozikasszáknál, mert ezek a fránya fiatalok folyamatosan csak a telefonjukat bújják.
Ridley Scottnak éppen csak bemutatták Az utolsó párbaj című filmjét, de máris jön A Gucci-ház című következő. Utóbbi vélhetően nagyobb sikert fog aratni, mint előbbi, ami kemény 100 milliós költségvetéssel csak 4,8 millió dollárt kaszált, óriási anyagi bukásként kerülve ki a moziforgalmazásból. Elrontottak volna valamit a marketing során? Scott szerint dehogy. Egy friss interjúban Marc Maron podcastjében elárulta, hogy szerinte a fránya fiatalok miatt bukott meg a film, ők mindent jól csináltak.
Szerintem összességében azért volt ez, mert a mai közönség telefonnal az arca előtt nőtt fel. Az Y-generáció nem akar semmit se meghallani, ha nem telefonon keresztül mondod el nekik.
Egyúttal azt is megtudtuk tőle, hogy nincs tisztában vele, hogy az Y generáció nem a legfiatalabb generáció, az ugyanis a Z generáció. Na persze véletlenül, ugynis a lassan 30 felé církáló, még nem feltétlenül okostelefonnal és internettel felnövő generációt okolja, amikor nyilvánvalóan a Z generációra gondol, mint ez kiderült szavaiból.
Ez egy picit általánosítás, de szerintem ezzel kell szembenéznünk most a Facebookkal. Egy olyan szintű figyelemelterelés, ami rosszfajta önbizalmat adott a legfiatalabb generációnak, szerintem.
Minden esetre az idős rendező nagyon elégedett Az utolsó párbajjal, akárcsak a filmkritikusok, akik szintén dícsérték alkotását. Csak azok a fránya fiatal harmincasok ne lennének folyton a fránya telefonjukba bújva. Remélhetőleg emiatt nem maradnak le következő filmjéről, az éppen debütáló A Gucci-házról.
(Forrás: Consequence)