Az önkifejezés „különböző rétegeit" fedezi fel a Magnum legújabb kampányában.
Miley Cyrust választották meg a jégkrémgyártó cég közelgő globális marketingkezdeményezésének arcává, melynek címe Miley in Layers.
A kampányhoz Vijat Mohindra fotós és rendező egy tucat fekete-fehér képen örökítette meg az énekesnőt, amelyek mindegyikén – természetesen – egy Magnummal pózol.
„A legnagyobb szupererőnk az egyéniségünk. Ahogy művészként fejlődtem, képes voltam felfedezni annak különböző rétegeit, hogy ki vagyok és mi okoz nekem örömet, legyen szó írásról, a stúdióban, a színpadon való fellépésről rajongók ezrei előtt, vagy arról, hogy olyasmit viselek, amitől erősnek érzem magam"
– mondta az együttműködésről Cyrus.
A reklám mellett az énekesnő június 10-én egy különleges, 8D-s hangzásban feldolgozott virtuális koncertet ad, hogy megmutassa a világnak sokszínűségét.
„A legnagyobb örömöm az életben a zene, és nagyon izgatott vagyok, hogy 8D-ben léphetek fel. Remélem a Magnummal való közös kampány mindenkit arra inspirál, hogy vállalja fel a saját sokrétűségét, és büszkén menjen utána annak, ami örömet okoz neki"
– tette hozzá.
A Miley x Magnum virtuális koncertélmény során Miley előadja a Plastic Hearts című legújabb albumának néhány slágerét, valamint a Midnight Star együttes Midas Touch című slágerének, Miley's Touchként újramasterelt feldolgozását.