Annak érdekében, hogy újra menővé tegye az alkalmazást, a vállalat 1 milliárd dollárt fizet (!) az influencereknek az oldal használatáért. Nagyon el lehetnek keseredve?
A Facebook bejelentette, hogy 1 milliárd dollárt fizet az influencereknek azért, hogy használják a felületet. A program 2022 végéig fog futni, és célja, hogy újjáéledjen a platform, amely mostanában leginkább politikai összeesküvések félrevezetéséről, idős emberek bizarr szelfijeiről és ismerősnek vélt ismeretlenek esküvői fotóiról szól.
Mark Zuckerberg vezérigazgató szerint a program a pénz egy részét mindenféle influencereknek juttatja majd el – ösztönözve a Facebook és az Instagram bizonyos funkcióinak használatát, és mérföldköveket állít fel az alkotók számára, amelyeket el kell érniük.
Egyelőre úgy tűnik, hogy a kizárólag meghívásos program a felhasználók rendszeres élő közvetítésére összpontosít a fizetségért cserébe, így próbálják hogy az influencereket és a felhasználókat bátorítani az alkalmazás újjáélesztéséhez.
Zuckerberg úgy nyilatkozott, hogy a legjobb platformot akarja felépíteni és biztosítani alkotók millióinak, hogy meg tudjanak élni. Azonban ahogy a Z generáció-központú alkalmazások, mint a TikTok népszerűsége egyre nő, a régebbi platformok, mint a Facebook, úgy tűnik, lemaradnak kulturális relevanciájukban.
Vajon Mark Zuckerberg sikeresen vissza tudja-e csalogatni az embereket a haldokló platformra?