Victoria és David Beckham

Victoria és David Beckham vicces reklámját imádja az internet

David és Victoria Beckham nem riadnak vissza attól, hogy kifigurázzák saját magukat. Az egykori focista és divattervező jelenleg az Uber Eats számára forgatott reklámot népszerűsíti, amelyet a Super Bowl, azaz az egyik legrangosabb (és legdrágább) reklámszünet alatt sugároznak majd az Egyesült Államokban.


Történetesen ez a reklám viccesen kifigurázza Beckhamék Netflix-dokumentumfilmjének népszerű pillanatát, amelynek során Victoria azt állította, hogy munkásosztálybeli családban nőtt fel, Beckham pedig rápirított, hogy legyen őszinte, amíg a felesége be nem vallotta, hogy az apjának Rolls-Royce-ja volt a nyolcvanas években – derül ki a Marie Claire cikkéből.

Ez is érdekelhet: Így lepte meg szülinapos férjét Victoria Beckham

Az új reklámban Victoria egy kanapén ül, a pólóján pedig az „Apámnak Rolls-Royce-ja volt" felirat szerepel, amely egy poénos utalás a dokumentumfilmben elhangzottakra.

Szóval David és én egy kis reklámban fogunk szerepelni

– kezdte Victoria, majd Beckham közbeszól:

Légy őszinte!

Majd Victoria javította magát:

Oké. Ez egy nagy reklám.

Mire a férje ismét közbevágott, amire az egykori Posh Spice viccesen bevallotta, egy hatalmas baseball meccs közben lesz látható új reklámjuk.

A humoros videó arra is utal, hogy ők ketten britek, és ezért nem tudják, hogy a Super Bowl az NFL döntője, ami a legismertebb amerikai focis esemény a világon, illetve, hogy a foci nyilvánvalóan mást jelent a briteknek – és Beckhamnek.

A figyelmetekbe ajánljuk