David és Victoria Beckham nem riadnak vissza attól, hogy kifigurázzák saját magukat. Az egykori focista és divattervező jelenleg az Uber Eats számára forgatott reklámot népszerűsíti, amelyet a Super Bowl, azaz az egyik legrangosabb (és legdrágább) reklámszünet alatt sugároznak majd az Egyesült Államokban.
Történetesen ez a reklám viccesen kifigurázza Beckhamék Netflix-dokumentumfilmjének népszerű pillanatát, amelynek során Victoria azt állította, hogy munkásosztálybeli családban nőtt fel, Beckham pedig rápirított, hogy legyen őszinte, amíg a felesége be nem vallotta, hogy az apjának Rolls-Royce-ja volt a nyolcvanas években – derül ki a Marie Claire cikkéből.
Ez is érdekelhet: Így lepte meg szülinapos férjét Victoria Beckham
Az új reklámban Victoria egy kanapén ül, a pólóján pedig az „Apámnak Rolls-Royce-ja volt" felirat szerepel, amely egy poénos utalás a dokumentumfilmben elhangzottakra.
Szóval David és én egy kis reklámban fogunk szerepelni
– kezdte Victoria, majd Beckham közbeszól:
Légy őszinte!
Majd Victoria javította magát:
Oké. Ez egy nagy reklám.
Mire a férje ismét közbevágott, amire az egykori Posh Spice viccesen bevallotta, egy hatalmas baseball meccs közben lesz látható új reklámjuk.
A humoros videó arra is utal, hogy ők ketten britek, és ezért nem tudják, hogy a Super Bowl az NFL döntője, ami a legismertebb amerikai focis esemény a világon, illetve, hogy a foci nyilvánvalóan mást jelent a briteknek – és Beckhamnek.