Ezrek voltak kíváncsiak a legfontosabb hazai divateseményre
BCEFW

Ezrek voltak kíváncsiak a legfontosabb hazai divateseményre

A Budapest Central European Fashion Week fő eseménye, a szeptember 2-3. közötti tartott fashion show-k sorozata több mint 2500 látogatót vonzott a Millenárisra.

Budapest ismét a divattól volt hangos, a Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) egy héten át helyezte középpontba a hazai és régiós, kreatív és kulturális sokszínűséget a divaton keresztül. Augusztus 28-tól szeptember 3-ig számos esemény kínált lehetőséget arra, hogy az érdeklődők bekapcsolódjanak a divat világába, kerekasztal-beszélgetések, workshopok, zenei programok, divatbemutatók és különleges vásárlási lehetőségek egyaránt elérhetőek voltak.

A közel 20 side event hatékony felvezetése volt a hétvégi eseményeknek, amely a hazai hírességeket, nemzetközi vendégeket, valamint a széles hazai és régiós közönséget egyaránt vonzotta.

Ez is tetszeni fog! Futurisztikus divat: ilyen lesz az első fashion week a metaverzumban

BCEFW

A BCEFW kétnapos divatbemutató-sorozatát ez alkalommal a Millenárison tartották meg. A Millenáris G épületében kifutós bemutatók, valamint különleges, kültéri show-k is megvalósultak. A hétvégi programokon több mint 2500-an vettek részt, emellett több mint 20 ezren követték magas minőségben, élőben a divatbemutatókat Facebookon.

A szervezők és a tervezők körében közös pont volt a fenntarthatóságra való figyelem, amely a hulladékmennyiségének minimalizálásában, továbbá az anyagválasztásban vagy a szabási technikákban egyaránt megmutatkozott.

A milánói divathét gyakorlata mentén hagyományteremtő jelleggel egy Fashion HUB nyitotta meg a kapuit: a Millenáris Nemzeti Táncszínházban az érdeklődők a tervezők prezentációit és izgalmas, szakmai kerekasztal-beszélgetéseket, előadásokat tekinthettek meg.

A Fashion HUB pop-up store-jában lehetőség nyílt arra is, hogy a kedvelt hazai és régiós tervezők darabjaiból vásároljanak a látogatók.

Figyelmedbe ajánljuk! „Újrafelfedezett csodák" – egy fotókiállítás, ahol a ruhaturkálás a legmenőbb

A Budapest Central European Fashion Week ugródeszka szerepet kíván betölteni, amely a hazai és régiós márkák számára egyaránt segíti a nemzetközi láthatóságuk növelését és értékesítési tevékenységeiket bővítését.

A BCEFW programjának részletes újragondolását, sokszínűségét és így kibővítését a szakmai körökben is üdvözölték.

A Harvey Nichols, Neiman Marcus és a Bergdorf buyerei, valamint a Camera Buyer Italia elnöke mellett számos további showroom képviselője érkezett a rendezvényre; többek között a Studio Zeta, a milánói Spazio 38 Showroom és a svájci Hay-Hay Concept buyerei, akik az exkluzív BCE Showroomot is megtekintették.

A lengyel Vogue, Elle és Twój Styl mellett, a cseh és ukrán Vogue, az induló Vogue Adria, valamint az olasz lapok közül a L’Officiel és a Vogue Italia főszerkesztői és újságírói is részt vettek az eseményen.


A figyelmetekbe ajánljuk