Egy PR-cég megkeresett youtubereket, hogy terjesszék azt pénzért, hogy az egyik mellékhatása halál is lehet.


Több népszerű európai youtuber, Instagram- és TikTok-influenszer is kapott egy mailt egy PR-cégtől, ami pénzt ajánlott egy együttműködésért cserébe igen érdekes feltételekkel. Arra kérték az influenszereket, hogy készítsenek egy videót egy kreált információhalomból szivárgásként eladva, ami bizonyítja, hogy a Pfizer vakcinájától háromszor több ember hal meg, mint az AstraZenecáétól, de a mainstream média ezt ignorálja.

A mailben arra kérnek mindenkit, hogy posztolják a kreált kamubizonyítékok linkjét is, emellett törekedjenek arra, hogy a videóban úgy jöjjön ez le, mintha egy személyes jótanács lenne a részükről, éppen ezért ne is tüntessék fel, hogy fizetett együttműködésről van szó. A kérdéses cég azóta törölt a weboldaláról minden elérhetőséget, ahogy a tulajdonosa is a LinkedIn-profilját a szakmai adataival.

A PR-cég ugyanis bár állítólag brit illetőségű volt, kiderült, hogy nem rendelkezett már régóta állandó brit székhellyel. A cég vezetőjéről viszont kiderült, hogy Oroszországban él a törölt LinkedIn-profilból, ami Google-ből visszahozható még. Viszont mivel villámgyorsan próbáltak magukról minden információt eltüntetni, éppen ezért nehéz igazán megmondani, hogy a lejáratás célja az AstraZeneca reklámja, az orosz vakcina előnyhöz juttatása, vagy esetleg oltásellenes hisztéria keltése volt.

(Forrás: Dazed)


Friss

Hamu és Gyémánt

Napindító gondolat – 06.18.

Péntek reggel Alice Walker gondolatait idézzük, aki arra emlékeztet minket, hogy egy igazi barát mindig elfogadja véleményünket.
TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Gattuso 22 nap után felmondott a Fiorentinánál

Jó eséllyel az egyik legrövidebb edzői karrier egy csapatnál valaha.

TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Szingapúrban piacra dobták a laborban tenyésztett húst

A Good Meat márkanévvel ellátott tenyésztett hús megtalálható már az éttermi kínálatban.

TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS
A figyelmetekbe ajánljuk