Egy PR-cég megkeresett youtubereket, hogy terjesszék azt pénzért, hogy az egyik mellékhatása halál is lehet.
Több népszerű európai youtuber, Instagram- és TikTok-influenszer is kapott egy mailt egy PR-cégtől, ami pénzt ajánlott egy együttműködésért cserébe igen érdekes feltételekkel. Arra kérték az influenszereket, hogy készítsenek egy videót egy kreált információhalomból szivárgásként eladva, ami bizonyítja, hogy a Pfizer vakcinájától háromszor több ember hal meg, mint az AstraZenecáétól, de a mainstream média ezt ignorálja.
C'est étrange.
— Léo Grasset (@dirtybiology) May 24, 2021
J'ai reçu une proposition de partenariat qui consiste à déglinguer le vaccin Pfizer en vidéo. Budget colossal, client qui veut rester incognito et il faut cacher la sponso.
Éthique/20. Si vous voyez des vidéos là dessus vous saurez que c'est une opé, du coup. pic.twitter.com/sl3ur9QuSu
A mailben arra kérnek mindenkit, hogy posztolják a kreált kamubizonyítékok linkjét is, emellett törekedjenek arra, hogy a videóban úgy jöjjön ez le, mintha egy személyes jótanács lenne a részükről, éppen ezért ne is tüntessék fel, hogy fizetett együttműködésről van szó. A kérdéses cég azóta törölt a weboldaláról minden elérhetőséget, ahogy a tulajdonosa is a LinkedIn-profilját a szakmai adataival.
A PR-cég ugyanis bár állítólag brit illetőségű volt, kiderült, hogy nem rendelkezett már régóta állandó brit székhellyel. A cég vezetőjéről viszont kiderült, hogy Oroszországban él a törölt LinkedIn-profilból, ami Google-ből visszahozható még. Viszont mivel villámgyorsan próbáltak magukról minden információt eltüntetni, éppen ezért nehéz igazán megmondani, hogy a lejáratás célja az AstraZeneca reklámja, az orosz vakcina előnyhöz juttatása, vagy esetleg oltásellenes hisztéria keltése volt.
(Forrás: Dazed)