boldog nő

Mutatunk néhány tippet, ha fel szeretnénk dobni magunkat szomorúság esetén.


Amikor nincs jó kedvünk, előfordulhat, hogy vásárolni vagy enni szeretnénk, ám vannak más megoldások is.

1. Kalandra fel!

Ha fiatalok vagyunk és van időnk utazni, érdemes megtervezni egy-egy olcsóbb utazást. Amennyiben annyira fáradtak és motiválatlanok vagyunk, hogy nem tesszük azt, amit kellene (ilyen például a tanulás, házimunka), akkor utazzunk el valahová egy kicsit.

Amikor kikerülünk az otthoni környezetünkből, lehetőségünk adódik egy másik perspektívát kipróbálni.

2. Keressük hasonló emberek társaságát!

Ha stresszesek vagyunk, könnyen eláraszthatnak bennünket a negatív érzelmek. Az életben rengeteg döntés kapcsán előfordulhat ilyesmi, ilyen a gyerekvállalás, költözés is. Ilyenkor keressük olyan emberek társaságát, akik hasonló dolgokon mennek keresztül, ezért megértik, hogy nekünk nem könnyű.

3. Beszéljünk azokkal, akiket csodálunk!

Szomorú pillanatainkban nem csak a hozzánk hasonlókra kell gondolni, akik szintén nem tudnak megküzdeni a problémákkal, hanem azokra is, akik már megküzdöttek. Írjunk annak az írónak, akinek a könyve segített nekünk, mondjuk el neki, hogy felnézünk rá. Vagy beszéljünk egy egyetemi tanárunkkal problémánkról.

Minél több megoldásunk van egy stresszhelyzetben, annál ellenállóbbak leszünk a későbbiekben, így érdemes saját megoldásokat is keresni.

(Forrás: Psychology Today)

A figyelmetekbe ajánljuk