Az önkifejezés „különböző rétegeit" fedezi fel a Magnum legújabb kampányában.



Miley Cyrust
választották meg a jégkrémgyártó cég közelgő globális marketingkezdeményezésének arcává, melynek címe Miley in Layers.

A kampányhoz Vijat Mohindra fotós és rendező egy tucat fekete-fehér képen örökítette meg az énekesnőt, amelyek mindegyikén – természetesen – egy Magnummal pózol.

„A legnagyobb szupererőnk az egyéniségünk. Ahogy művészként fejlődtem, képes voltam felfedezni annak különböző rétegeit, hogy ki vagyok és mi okoz nekem örömet, legyen szó írásról, a stúdióban, a színpadon való fellépésről rajongók ezrei előtt, vagy arról, hogy olyasmit viselek, amitől erősnek érzem magam"

– mondta az együttműködésről Cyrus.

A reklám mellett az énekesnő június 10-én egy különleges, 8D-s hangzásban feldolgozott virtuális koncertet ad, hogy megmutassa a világnak sokszínűségét.

A legnagyobb örömöm az életben a zene, és nagyon izgatott vagyok, hogy 8D-ben léphetek fel. Remélem a Magnummal való közös kampány mindenkit arra inspirál, hogy vállalja fel a saját sokrétűségét, és büszkén menjen utána annak, ami örömet okoz neki"

– tette hozzá.

A Miley x Magnum virtuális koncertélmény során Miley előadja a Plastic Hearts című legújabb albumának néhány slágerét, valamint a Midnight Star együttes Midas Touch című slágerének, Miley's Touchként újramasterelt feldolgozását.

(music-news)

A figyelmetekbe ajánljuk