Debütált a Dom Pérignon rosé 2005 limitált kiadású jeroboam palackja, amit nem mást, mint az többszörös Grammy - és Oscar-díjas énekesnő, Lady Gaga tervezett Nicola Formichetti divatigazgatóval.
A gyártó által Dom Pérignon szobornak nevezett palackot egy fátyol öleli körbe. A 110 jeroboam palack a Dom Pérignon flag store boltokban vásárolható meg, a teljes bevétel Lady Gaga Born This Way elnevezésű alapítványához kerül, amelyet az énekesnő alapított 2011-ben az édesanyjával.
Ám nem ez az egyedüli palack, amelyet ez a kooprodukció jegyez majd: a következő két évben számos hasonló terméket dobnak majd piacra, mint ahogyan pl. a 2006-os rozé és a 2010-es vintage limitált kiadású tételei is. Az énekesnő nem elégszik meg a tervezéssel, reklámkampánnyal – amelyhez természetesen a saját nevét adja – népszerűsíti a terméket.
A pezsgő reklámjának hangulata és kivitelezése, pedig nem is lehetne ennél Gagásabb!