Utolérte a változás szele a Forma-1 világát is: az eddigi champagne helyett ezentúl legalább három éven keresztül olasz pezsgővel koccintanak majd a nagydíjak legjobbjai.


Az új szerződés értelmében az idei, március végén induló szezonban már nem champagne-t locsolnak a bajnokok a Forma 1-ben, hanem a Ferrari Trento pezsgős palackjait pukkantják majd a pódiumon – írja a Vince Magazin.

Az egyezséget három szezonra írták alá. Amióta csak létezik a száguldó cirkusz, eddig mindig champagne-nyal ünnepelték a győzelmet a legjobbak, igaz, 1980-ban a monzai nagydíjon egyszer már rivaldafénybe kerültek a Ferrari pezsgői is. Ennek fényében Matteo Lunelli, a Ferrari Trento CEO-jának szavai érthetőek, aki egy csodálatos kalandnak fogja fel az új kapcsolatot és egyúttal reméli, hogy hosszútávon a globális eladási mutatók kétszeresére nőnek majd.

Stefano Domenicali, a Forma 1 CEO-ja és egykori Ferrari-csapatfőnök szerint a sportág méltó képviselőre lelt a Ferrari Trentóban; amely márkanév már hosszú idők óta jelenti Olaszországban a kiválóság szinonimáját.

Jelenleg még nem lehet tudni, hogy mely pezsgőt láthatjuk viszont a pódiumon, azt beszélik, hogy valószínűleg egy egyedi címkés Jeroboam palackos Blanc de blancs lesz a befutó termék – ez legkésőbb március 28-án a bahreini nagydíjon kiderül.

Jó hír, hogy a pezsgőélményért nem muszáj Forma 1-et nyerni, hiszen itthon is beszerezhetőek a Ferrari díjnyertes (részletes lista itt) palackjai az aborbolt.com kínálatából, akár a szóban forgó Jeroboam Blanc de Blancs is; aki pedig inkább maradna a klasszikus champagne-oknál, minden bizonnyal talál kedvére való tételt a champagneshop.hu széles szortimentjében.

A Ferrari legendája Giulio Ferrarival kezdődött 1902-ben, és az álmával, hogy Trentinoban olyan bort alkosson, mely versenyre kelhet a legjobb francia pezsgőkkel. Úttörő volt hazájában, és az első, aki megvalósította térségének kivételes potenciálját, valamint ő telepítette Olaszországban a jelentősebb chardonnay populációkat. Nem egy rendkívül exkluzív palackot állított elő, már-már megszállott minőségre fordított figyelemmel.

A Ferrari azonnal jelentős nemzetközi elismerésben részesült és a mai napig egy ugyancsak válogatós ügyfélkör formál rá jogot. Jelenleg a Lunelli család harmadik generációja tartja életben a Ferrari álmot: Marcello, Matteo, Camilla és Alessandro vezetik a céget, a Ferrarit az olasz életstílus nagyköveteiként reklámozva a világban. 2017 óta organikusan művelik a szőlőiket.


Related Articles Around the Web

Friss

Getty Images

Újabb Picasso-festmény kelt el százmillió dollár felett

Pablo Picasso „Nő az ablak mellett" című festménye is átlépte a 100 millió dolláros álomhatárt.
TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS
A figyelmetekbe ajánljuk