A panasza célt ért nyomban, az internetszolgáltató ígéretet tett a lefedettség bővítésére a térségben.
Sokan azt mondják, hogy a panaszkodással nem lehet semmit elérni, de itt van a 90 éves Aaron Epstein North Hollywoodból a bizonyítékkal, hogy ez nem így van. Epstein a hatvanas évek óta az AT&T vezető elektronikus kommunikáció cég ügyfele és elege lett abból, hogy a cég képtelen évek óta a 3Mbps DSL szolgáltatását modernebbre.
Panaszának viszont szokatlan módját választotta. Ahelyett, hogy mondjuk írt volna egy panaszlevelet a cég címére, vásárolt egy hirdetést a nyomtatott Wall Street Journalban, hogy minél több emberhez eljusson a nyílt levele, amit a cégnek intézett.
Mint levelében írja, az AT&T 100Mbs sebességet ígér és kínál is a legtöbb környéknek, de az ő lakhelyén még mindig szegényes az internet sebessége. A cég riválisai pedig már 200Mbps sebességet is tudnak bizonyos helyeken kínálni, szóval a cég érdekében ideje lenne, ha összekapnák végre magukat.
Panasza pedig célt ért. Pár nappal később az AT&T vezérigazgatója, John T. Stankey személyesen hívta fel a férfit, a cég pedig azóta megoldotta a problémát, így nem csak Epstein, de a környékének összes lakója is élvezheti ugyanazt az internetsebességet, mint amit az összes többi.
(Forrás: Boing Boing)