Az amerikai McDonald's hamarosan elkezdi árulni a felnőtteknek szánt Happy Meal menüjét, meglehetősen furcsa figurákkal. Nézzük meg, milyen is lesz!
Október 3-tól a gyorsétterem híres dobozainak egyikét felnőtt adagban is lehet kapni az Egyesült Államokban, egy Big Mac-kel vagy egy 10 darabos McNuggetsszel, na és persze sült krumplival és üdítővel kiegészítve.
A hamburgeróriás sajtóközleményben és egy sor incselkedő közösségi média posztban hozta nyilvánosságra a lépést.
A McDonald's a közösségi médiában egyébként tisztogatást hajtott végre: az összes Instagram-posztját törölte, és a helyükre két, a héten feltöltött posztot tett, amelyekben bejelenti az új Happy Meal megjelenésének időpontját, és megmutatja a négy gyűjthető kabalafigurát is.
Három a McDonald's visszatérő karakterein alapul − Hamburglar, Grimace és Birdie −, míg a negyedik egy új, Cactus Buddy nevű figura.
A gyorsétteremlánc egyelőre nem közölte, hogy mennyibe kerülnek majd az ételek. A jelenleg kapható Happy Meal esetében a McDonald's többet kér a hamburgert tartalmazó dobozért, mint a nuggetset tartalmazóakért.
A felnőtt Happy Meal a Cactus Plant Flea Market utcai ruhamárkával együttműködésben valósul meg, melyet a McDonald's „a mai kultúra egyik legfontosabb márkájának" nevezett.
A dobozon a McDonald's ikonikus élénksárga és piros színsémája, valamint más merész színek is megjelennek. A játékként kapható négy kabalafigura mellett található rajzok olyan híres McDonald's-figurákat ábrázolnak, mint Ronald McDonald, McCheese polgármester és Crook kapitány − érthetetlen módon mindannyiukat két szemmel.
Mellettük egy McDonald's éttermet és a McNuggets négy különböző formáját ábrázoló rajz is szerepel, valamint a „we ❤️ 2 c u" szöveg.
90-es évekbeli gyerekkor acidon
− kommentálta egy Instagram felhasználó, egy másik pedig a dreamcore esztétikájához hasonlította a látványt.
\u201ctell me ur fave and i\u2019ll tell u mine\u201d— McDonald's (@McDonald's) 1664283702
Fogjuk az egyik legnosztalgikusabb McDonald's élményt, és szó szerint újracsomagoljuk a felnőtt rajongóink számára
− mondta Tariq Hassan, a McDonald's USA marketing- és ügyfélélményért felelős vezetője a sajtóközleményben, és az együttműködést „egyedülálló alkotásként" jellemezte, majd hozzátette:
Ez egy újabb módja annak, hogy egy másik generációban is felélesszük az ételeink és a márka iránti szeretetet.
A Cactus Plant Flea Market weboldalán jelenleg úgy tűnik, hogy csak négy termék érhető el: egy 70 dolláros (30 ezer forint) póló, egy 75 dolláros (32 ezer forint) törölköző, egy 35 dolláros (15 ezer forint) vizes palack és egy 60 dolláros (26 ezer forint) boxeralsó.
A ruhamárka a McDonald's mellett korábban a Nike-val is együttműködött már Swarovski-berakásos tornacipőkön és néhány szőrös, zöld cipőn, melyek már-már Grincs-ihletésűnek tűnnek.
Forrás: Insider