Az elektromos autók térhódítása közepette elég nehéz dolga van annak a gyártónak, aki egy klasszikus benzines izomautót akar promótálni. A Dodge azonban most egy szerencsés kiválasztottnak olyan lehetőséget kínál, ami már-már álomszerűnek tűnik.
A Dodge nemrégiben egy igencsak szokatlan álláshirdetést jelentetett meg, amelyben egy hivatalos márkanagykövetet keresnek, akinek az lesz a feladata, hogy egy éven keresztül promózza az ikonikus amerikai márkát.
Ez sokak számára már önmagában remekül hangzik, ám a legjobb rész csak ezután jön: a szerencsés kiválasztott évi 150 000 dolláros (46,5 millió forintot) fizetést kap és egy esztendőn keresztül díjmentesen róhatja az utakat egy Hellcat motorral felszerelt izomautóval.
A pontos típus egyelőre még nem ismert, de minden bizonnyal egy 797 lóerős, 80 ezer dolláros Challenger SRT Hellcat modellről van szó. A menő verda mellé egy hangzatos titulus dukál: a nagykövet egy évig hivatalosan is „Chief Donut Makernek", azaz fánkkészítő mesternek mondhatja magát.
Tim Kuniskis, a Dodge vezérigazgatója szerint a jövőbeli nagykövetnek nem kell felmondania a jelenlegi munkahelyén, mivel „csupán" annyi lesz a feladata, hogy különböző rendezvényeken népszerűsítse a márkát, illetve a szabadidejében körözzön a városban a kölcsönkapott autóval.
A vezérigazgató megjegyezte, hogy a Dodge mindig is az extrém, néha megbotránkoztató stílusáról volt híres, ezért olyan emberek jelentkezését várják, aki beleillik, az úgynevezett „Never Lift" koncepcióba, amely az előbbieket testesíti meg.
A Never Lift a Dodge új üzletpolitikájának a neve, ami arra is utal, hogy soha nem veszik le a lábukat a gázpedálról. A gyártó terve az, hogy újjáéleszti Direct Connection alkatrész üzletágát, speciális viszonteladó hálózatot hoz létre, valamint a következő két évben három havonta egy új terméket dob a piacra.
A megújulás részeként a Dodge 25 vadiúj autót is kisorsol a vásárlók között.