Az elektromos autók térhódítása közepette elég nehéz dolga van annak a gyártónak, aki egy klasszikus benzines izomautót akar promótálni. A Dodge azonban most egy szerencsés kiválasztottnak olyan lehetőséget kínál, ami már-már álomszerűnek tűnik.

A Dodge nemrégiben egy igencsak szokatlan álláshirdetést jelentetett meg, amelyben egy hivatalos márkanagykövetet keresnek, akinek az lesz a feladata, hogy egy éven keresztül promózza az ikonikus amerikai márkát.

Ez sokak számára már önmagában remekül hangzik, ám a legjobb rész csak ezután jön: a szerencsés kiválasztott évi 150 000 dolláros (46,5 millió forintot) fizetést kap és egy esztendőn keresztül díjmentesen róhatja az utakat egy Hellcat motorral felszerelt izomautóval.

A pontos típus egyelőre még nem ismert, de minden bizonnyal egy 797 lóerős, 80 ezer dolláros Challenger SRT Hellcat modellről van szó. A menő verda mellé egy hangzatos titulus dukál: a nagykövet egy évig hivatalosan is „Chief Donut Makernek", azaz fánkkészítő mesternek mondhatja magát.

Tim Kuniskis, a Dodge vezérigazgatója szerint a jövőbeli nagykövetnek nem kell felmondania a jelenlegi munkahelyén, mivel „csupán" annyi lesz a feladata, hogy különböző rendezvényeken népszerűsítse a márkát, illetve a szabadidejében körözzön a városban a kölcsönkapott autóval.

A vezérigazgató megjegyezte, hogy a Dodge mindig is az extrém, néha megbotránkoztató stílusáról volt híres, ezért olyan emberek jelentkezését várják, aki beleillik, az úgynevezett „Never Lift" koncepcióba, amely az előbbieket testesíti meg.

www.youtube.com

2016 Dodge Challenger SRT Hellcat - SOUND!

A Never Lift a Dodge új üzletpolitikájának a neve, ami arra is utal, hogy soha nem veszik le a lábukat a gázpedálról. A gyártó terve az, hogy újjáéleszti Direct Connection alkatrész üzletágát, speciális viszonteladó hálózatot hoz létre, valamint a következő két évben három havonta egy új terméket dob a piacra.

A megújulás részeként a Dodge 25 vadiúj autót is kisorsol a vásárlók között.