A Google új arculatának fekete báránya volt, a felhasználók mégis szerették.


A Google lecseréli a Gmail ikonikus logóját egy olyan dizájnra, ami jobban passzol a többi Google szolgáltatáshoz Az új forma teljesen ledobta magáról a megszokott piros-fehér borítékot, és egy szimpla M betűt kapott, ami a Google központi színeiből (kék, piros, sárga és zöld) készült. Ezzel az újítással szorosabban illeszkedik társaihoz, köztük a Google Maps, a Google Fotók és a Chrome alkalmazásaihoz.

Google


A 2013 óta létező boríték teljesen megszűnt.

A Fast Company jelentése szerint a Google fontolóra vette, hogy nem csupán a régi formát, de magát az M betűt is teljesen kidobja a piros színvilágával együtt, de a felhasználói kutatásokban résztvevők ennek egyáltalán nem örültek volna. Kifejezetten szerették a felhasználók a régi logót, és nem zavarta őket, hogy nem passzol a cég többi termékével.

Az új Gmail-logó túlnyomórészt továbbra is vörösnek tűnik, egy kis kék és zöld szín lett a betű két oldalán, illetve egy pici sárga is került rá. Ezzel a cég el is érte a célját, és a levelező teljesen beolvadt a többi logóhoz. Ha egymás mellé tesszük őket, a Gmail már teljesen elveszik a többi termék között.

A Google a Naptár, a Dokumentumok, a Meet és a Táblázatok logóit is teljesen átalakította, hogy megfeleljenek az új arculatnak.

Friss

Ismét elhalasztották a legújabb James Bond-film premierjét

A koronavírus-járvány miatt harmadszor is elhalasztották az új James Bond-film, a Nincs idő meghalni premierjét: feltehetőleg október 8-án kerül a világ mozijaiba a film.

A Daniel Craig főszereplésével forgatott 25. James Bond-filmet az eredeti tervek szerint 2020 áprilisában mutatták volna be. Az alkotásban Lea Seydoux és Rami Malek is játszik.

A hét elején vezető filmesek, köztük Danny Boyle és Steve McQueen a brit kormánytól anyagi támogatást kért a mozihálózatok számára, mivel „az Egyesült Királyság filmszínházai a szakadék szélére kerültek".
A Cineworld októberben, a Nincs időm meghalni második elhalasztásakor azt közölte, hogy a nagy költségvetésű filmek bemutatásának elhalasztása azt jelzi, hogy a filmipar „életképtelen".

A Bond-film bemutatójának csúszása nyomán számos más alkotás premierjének időpontját is későbbre helyezték: a Sony elhalasztotta a Szellemirtók: Az örökség, a Nyúl Péter 2. - Nyúlcipő, a Morbius, az Uncharted és a Cinderella bemutatását, a Sony pedig szintén áprilisról novemberre tette át a Tom Hanks főszereplésével készült BIOS premierjét.

A legutóbbi James Bond-film, a 2015-ös 007 Spectre: A Fantom visszatér csaknem 900 millió dolláros (264 milliárd forint) bevételt hozott világszerte. A bevétel jelentős része a brit és európai piacról származik, az MGM-et így aggasztja, hogy a világjárvány miatti korlátozások súlyosan csökkentik a Nincs időm meghalni bevételeit.


Forrás: MTI

A figyelmetekbe ajánljuk