Hotel.

4 goromba hiba, amit semmiképp se kövessünk el a szállodákban!

Könnyen gondolhatnánk, hogy egy kellemes wellness hétvége során az emberek lazábbak és megértőbbek egymással, a hotelekben azonban sokszor pont az ellenkezője történik, hiszen a vendégek kifejezetten gorombán viselkednek. Az alábbi cikkben Nicky Kelvin, a Points Guy UK vezetőjének tanácsait soroljuk fel, amelyek a megfelelő szállodai viselkedést járják körül.


Tolakodás az éttermben

kayleigh harrington/Unsplash

Elég bosszantó lehet türelmesen várni, hogy sorra kerülj az ételpultoknál, miután egy másik vendég beletolakodott a sorba. Ez elég bunkó és igazságtalan húzás a többiekkel szemben, akik már vártak a sorukra. A tömeg abszolút elkerülhető, egyszerűen csak menj le egy kicsit korábban az étterembe, és győződj meg róla, hogy te vagy az első a sorban

– tanácsolta Kelvin az Express cikkében.

Ez is érdekelhet: 3 nemzetközi díjat is elnyert Budapest egyik legszebb szállodája

Figyeljünk oda a gyerekekre!

Allen Taylor/Unsplash

Senki sem akarja, hogy a gyerekek „kopogtatós és futkosós" játékokkal zavarják meg a pihenését, ezért adott esetben tartsatok rendet a kicsik között

– folytatta.

A szakértő szerint amennyiben pihenni szeretnél, de azt sem akarod, hogy a gyerekek összevissza rohangáljanak, érdemes igénybe venni a szállodákban található gyerekklubokat vagy gyerekfoglalkozásokat, ahol garantáltan lefoglalják a gyerkőcök figyelmét.

Ne foglaljuk el feleslegesen a napozóágyakat!

Nick Karvounis/Unsplash

Kelvin megjegyezte, hogy sokan akár reggel 6-7 óra tájékán lemennek a medencéhez csak azért, hogy lefoglaljanak egy napozóágyat, ezzel a gyakorlattal pedig semmi probléma nincs akkor, ha az adott személy egész nap úszik vagy napozik. Az viszont kifejezetten kellemetlen lehet, ha az épp tömött szállodában egész nap foglalunk egy helyet csak azért, hogy 1-2 órát tudjunk fürdeni.

Ez eléggé meggondolatlan és nem hatékony, mert gyakran azt jelenti, hogy egy medenceszék egész nap foglalt, de valójában csak az idő töredékét használják. Az a tisztességes, ha addig használjuk a székeket, amíg ott vagyunk, és utána szabadon hagyjuk, hogy más is igénybe vehesse

– tette hozzá.

Túl hangos a zene!

Sander Sammy/Unsplash

A hotel egy közösségi tér, ahol mások is tartózkodhatnak, azaz tekintettel kell lennünk a többi vendégre is. Ez a szabály pedig a túl hangos zenehallgatásra is vonatkozik.

Nem helyénvaló és tisztességtelen a hangos eszközök használata a közösségi helyiségekben. A legjobb javaslat az, hogy fektess be egy zajszűrős fejhallgatóba, így olyan hangosan élvezheted a zenét, amilyen hangosan csak szeretnéd, ráadásul a vendégek és a szálloda személyzete is nagyra értékeli ezt

– fejtette ki a szakértő.

A figyelmetekbe ajánljuk